נוף הגליל

ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו, החשוד בקבלת שוחד

מלבד ראש העירייה גפסו, שיישאר במעצר עד יום חמישי, נעצר היום (שני) בחשד לעבירות של קבלת שוחד, נעצרו גם עוזרו וראש לשכתו. השלושה חשודים בלקיחת שוחד, תיווך לשוחד, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון וקשירת קשר לביצוע פשע.
0
0
ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו, החשוד בקבלת שוחד
ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו, החשוד בקבלת שוחד

שמעון גפסו, ראש העיר נצרת-עילית, שנעצר היום (ב’) בחשד לקבלת שוחד, יישאר במעצר עד יום חמישי. כך קבע כב’ השופט רפי ארניה מבימ”ש השלום בעיר ראשון-לציון, שנעתר לבקשת המעצר כי; “יש חשד סביר שהחשודים מעורבים בעבירות המיוחסות להם. מדובר בחקירה מסועפת שנדרשים בה פעולות חקירה רבות”. גם מעצרם של ראש לשכתו הגב’ משי סנואני, ועוזרו יעקב גולדברג, הוארך.

ראש העיר גפסו, ואנשי לשכתו, מכחישים בתוקף את החשדות נגדם. לדברי החשודים, מפעיל השוק העירוני, שהוא לטענתם המתלונן נגדם, ניסה להפליל אותם לאחר שראש העיר גפסו, סירב לדרישותיו לשנות את אופיו של השוק העירוני, כך שיוכל להפיק ממנו רווחים כלכליים נוספים.

כזכור, ראש עיריית נצרת עילית מר שמעון גפסו, נעצר היום (שני 27.12.2010) בחשד לעבירות של קבלת שוחד, תיווך לשוחד, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון וקשירת קשר לביצוע פשע. יחד עם גפסו, נעצרו, כאמור, גם עוזרו וראש לשכתו.

המעצר, התאפשר לאחר חקירה סמויה של חוקרי יחידת להב 433.

במהלך שעות הבוקר, ביצעו החוקרים חיפושים במשרדי העירייה, ובבתי המעורבים בנצרת עילית וביישובים נוספים.

לפי החשד, טוענת המשטרה, קיבל ראש העיר, במסגרת תפקידו מאות אלפי שקלים כשוחד מאיש עסקים.

העברות הכספים, בוצעו הן בתקופה שלפני הבחירות המקומיות בחודש נובמבר 2008, כאשר שימש גפסו כמועמד, והן בתקופות מאוחרות יותר כאשר שימש כראש עיר.

לפי החשד, חלק מהעברות הכספים, בוצעו באמצעות עוזרו וכן, ראש לשכתו.

הערכה, היא, כי סכומי קבלת השוחד, מסתכמים במאות אלפי שקלים, והמשטרה, מציינת, כי חרף החיפוש שנערך בכספות בעירייה וגם בביתו של ראש העיר גפסו, לא נמצאו סכומי כסף במזומן.

בהמשך היום, כאמור הובאו החשודים במעשה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר ראשון לציון.

נצרת עילית

נצרת עילית היא עיר בגליל התחתון, מן הערים הבולטות במחוז הצפון של מדינת ישראל. בשנת 1954 הונחו היסודות להקמתה של עיר קולטת עלייה בגליל, על פי חזונו והוראתו של דוד בן-גוריון, ראש הממשלה. בשנת 1956 באו ראשוני התושבים לישוב החדש. נצרת עילית, הוכרזה כעיר בשנת 1974.

נצרת עילית נמצאת בחלק המזרחי והגבוה של רכס הרי נצרת, צפונית ומזרחית לעיר נצרת, רכס ארוך המזדקר מתוך הגליל התחתון השטוח, בגובה של כ-500 מ’ מעל לפני הים. שיא גובהה של העיר, באזור הר יונה המתנשא לגובה 573 מ’.

לפי נתוני עיריית נצרת עילית נכון לשנת 2010, מונה העיר כיום כ- 52,000 תושבים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן