כלבים

מבצע ארצי לעידוד עיקור וסירוס כלבים, יצא לדרך ביוזמת שר החקלאות מר שלום שמחון

0
0

משרד החקלאות, המטרה; לצמצם מספרם של הכלבים הנטושים ◄ העלות- 1.65 מיליון ₪ במימון משרדי האוצר והחקלאות ◄ בהשקה השתתפה ירדנה ארזי, הפעילה למען בעלי חיים, שהקליטה את תשדיר הרדיו שילווה את הקמפיין ◄ המבצע מאפשר לבעלי כלבים לעקר את כלביהם במחיר מיוחד, בתמיכת הממשלה.
מבצע ארצי לעידוד עיקור וסירוס כלבים, יצא לדרך ביוזמת שר החקלאות מר שלום שמחון
מבצע ארצי לעידוד עיקור וסירוס כלבים, יצא לדרך ביוזמת שר החקלאות מר שלום שמחון

שר החקלאות, שלום שמחון, וח”כ איתן כבל, העומד בראש ’שדולת חברי הכנסת למען בעלי חיים’, השיקו היום (רביעי), מבצע ארצי ל’עידוד עיקור וסירוס כלבים’. השר שמחון, וח”כ כבל ביקרו היום בכלביית צער בעלי חיים בעיר תל אביב, וקיבלו סקירה על מצב הכלבים הנטושים בישראל.

בביקור, בכלביית צער בעלי חיים בכלביית ת”א, השתתפה גם הזמרת הנודעת ירדנה ארזי, ש”זה לא סוד שהיא אוהבת כלבים”, והפעילה כבר שנים למען בעלי חיים. ארזי, המובילה בימים אלו את מצעד ההשמעות של רשת ג’, הקליטה את תשדיר הרדיו, המלווה את הקמפיין המעודד עיקור ו’סירוס כלבים’.

המבצע, הושק בכותרת; “תהיה בן אדם, תדאג לכלב שלך”. השר שמחון, יזם את המבצע, הממומן במשותף על ידי משרד החקלאות ו-משרד האוצר, בסכום של 1.65 מיליון שקלים.

עשרות אלפי כלבים, ננטשים בישראל, מדי שנה. על פי הנתונים הרשמיים כ-50 אלף. על פי אומדן לא רשמי – 100 אלף. רובם מוצאים את מותם, מי ברחובות, ומי בזריקת הרדמה ב’כלביות’ השונות.

המבצע, נועד לצמצם את מספר המלטות הגורים, ולמנוע סבל רב מעשרות אלפי ה’כלבים חסרי הבית’. העיקור הוא הדרך הנכונה וההומאנית להפסקת מעגל הקסמים הנמשך שנים של מאות אלפי המלטות – ומאות אלפי המתות.

ח”כ כבל, ראש שדולת חברי הכנסת למען בעלי חיים וחברים

במסגרת המבצע, יוכלו בעלי כלבים, לעקר את כלביהם במחירים מיוחדים, בהנחות גדולות, כל זאת בתמיכת המדינה, ובאמצעות הרופאים הווטרינרים המשתתפים במבצע, שיעניקו ללקוחותיהם הנחה נוספת לזו הממומנת על ידי הממשלה.

עלות ניתוח עיקור, ממוצע, עומדת על; 850 ₪, ועלות ניתוח סירוס על 620 ₪.

במהלך תקופת המבצע, ישלמו בעלי כלבות, רק; 400 ₪, עבור העיקור ובעלי כלבים זכרים, ישלמו רק; 420 ₪.

(במקרים מיוחדים המפורטים באתרי האינטרנט ניתן לגבות 200 ש”ח נוספים).

כ- 200 רופאים וטרינרים מכל רחבי הארץ, משתתפים במבצע, שעקרונותיו סוכמו עם ארגון הרופאים הווטרינרים בראשות ד”ר יוני ליטווין.

פרטי המבצע, מידע בדבר חשיבות העיקור והסירוס ורשימת הווטרינרים המשתתפים, נמצאים באתר האינטרנט של משרד החקלאות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן