טכנולוגיות תקשורת

מועצת הכבלים והלוויין: לראשונה, יש לה סמכות לקבוע או לשנות מספר אפיק בכבלים

0
0

ועדת הכלכלה, אישרה את הצעתו של חבר ועדת כלכלה בכנסת, ח”כ רוברט אילטוב; “אני שמח על תיקון נוסח החוק, התואם את הצעתי, הסעיף בנוסחו הקודם, יצר הבחנה מלאכותית שאינה במקום בין בעל רישיון מיוחד-הערוצים העצמאיים, לבין הערוצים האחרים, וכן הבחנה מיותרת בין הכבלים ללווין…”.
מועצת הכבלים והלוויין: לראשונה, יש לה סמכות לקבוע או לשנות מספר אפיק בכבלים
מועצת הכבלים והלוויין: לראשונה, יש לה סמכות לקבוע או לשנות מספר אפיק בכבלים

בישיבת ועדת כלכלה אשר התקיימה היום (יום ג’ 14.12), אושרה ה”רווזיה” של ח”כ רוברט אילטוב (יו”ר סיעת ישראל ביתנו), הקובעת, כי ל’מועצת הכבלים והלוויין’, סמכות לקבוע או לשנות מספר אפיק שידור בכבלים (כמו בלוויין) לערוץ בעל רישיון מיוחד.

ה’רווזיה’, (בדיקה, בקרה, בחינה, התאמה, ביקורת פעולות), של ח”כ אילטוב, באה לאחר שהחוק בנוסחו הקודם, קבע, כי אין למועצה סמכות לקבוע או לשנות אפיק השידור של בעל רישיון מיוחד לשידורי הכבלים, אולם, יש בסמכותה לשנות או לקבוע אפיק שידור ל’בעל רישיון מיוחד’ לשידורי הלוויין.

תיקון זה של ח”כ אילטוב, מעמיד בשורה אחת את הערוצים המקבלים רישיונות\זיכיונות מאת המדינה וערוצים בעלי רישיון מיוחד, ומשודרים ב’כבלים’ וב’לוויין’ מכוח החוק או מכוח החלטה מנהלית המעוגנת בחוק.

ח”כ רוברט אילטוב, חבר ועדת כלכלה בכנסת; “אני שמח על תיקון נוסח החוק התואם את הצעתי, הסעיף בנוסחו הקודם, יצר הבחנה מלאכותית שאינה במקום בין בעל רישיון מיוחד – הערוצים העצמאיים, לבין הערוצים האחרים, וכן הבחנה מיותרת בין הכבלים ללווין, תיקון הנוסח היום על ידי ועדת כלכלה, מאפשר לרגולטור לייצג את האינטרס הציבורי באופן המיטבי ביותר” .

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן