כאן נתניה

עיריית נתניה, חתמה על אמנת הילדים והנוער

0
0

ראש העיר נתניה הגב’ מרים פיירברג איכר; “יש למנף ולאמץ כל יוזמה שמטרתה להגדיר, לשפר ולהטמיע קודים חברתיים שחייבים להימצא בבסיסה של כל חברה באשר היא ולהעלות על סדר היום החברתי ערכים וקודים בסיסיים כה חשובים דוגמת כבוד האדם, כבוד הסביבה ומורשת…”.
עיריית נתניה, חתמה על אמנת הילדים והנוער
עיריית נתניה, חתמה על אמנת הילדים והנוער

העיר נתניה, בראשותה של הגב’ מרים פיירברג איכר, קיבלה החלטה להצטרף לאמנת הילדים והנוער כמנוף לחיזוק הקשר בין הרשות המקומית לילדים ולנוער בנתניה.

שלשום לרגל ’יום זכויות הילד הבינלאומי’ שנערך ב– 20 בנובמבר, התפרסמה; “אמנת הילדים והנוער” שמטרתה לקיים שיח פתוח וערכי בין הילדים והנוער לבין הרשות המקומית בה הם חיים.

האמנה נכתבה ונוסחה ע”י פרופ” אסא כשר, מחבר הקוד האתי של צה”ל, ומשמשת כבסיס להצטרפותן של ערים נוספות.

עיריית נתניה, הצטרפה לחתימה על אמנת הילדים והנוער, כפי שנוסחה על ידי פרופ’ אסא כשר. על האמנה חתומות גם הערים; עיריית ת”א – יפו, אשדוד, ראשל”צ באר שבע, הרצליה, והעיר רעננה.

מרים פיירברג איכר, ראש העיר נתניה; “הנושא הערכי והענקת ערכים וקודים של התנהגות בקרב החברה בכלל וילדים ובני נוער בפרט חשובים בעיני וראויים לקבל דגש בחברה שלנו. בנוסף, כל יוזמה שיכולה לתרום לשיפור הקשר בין הדור הצעיר והרשות המקומית היא מבורכת.

יש למנף ולאמץ כל יוזמה שמטרתה להגדיר, לשפר ולהטמיע קודים חברתיים שחייבים להימצא בבסיסה של כל חברה באשר היא ולהעלות על סדר היום החברתי ערכים וקודים בסיסיים כה חשובים דוגמת כבוד האדם, כבוד הסביבה ומורשת.

החברה, כיום היא חברה הישגית ותחרותית המשקיעה רבות בחתירה לידע והישגיות ולעיתים קצת זונחת את הנושא הערכי, דבר שיש לשנותו בתקווה ובמטרה שנצליח ליצור חברה ערכית ואוהדת”. אמרה ראש העיר נתניה הגב’ מרים פיירברג איכר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן