אוניברסיטה | מכללה

מכללה האקדמית נתניה: בנו של יצחק תשובה, נתן חסותו לשיעורי כלכלה מושלבים בתורה

0
0

לדברי משה פינצ’וק, ראש המרכז למורשת ישראל, בתוכנית המשלבת בין עולם התורה לעולם הכלכלה והקרויה; “טובה חוכמה עם נחלה”, שתיושם במכללה האקדמית נתניה, יהיה דגש על הקשר שבין לימודי תורה לתעסוקה פרקטית.
מכללה האקדמית נתניה: בנו של יצחק תשובה, נתן חסותו לשיעורי כלכלה מושלבים בתורה
מכללה האקדמית נתניה: בנו של יצחק תשובה, נתן חסותו לשיעורי כלכלה מושלבים בתורה

במכללה האקדמית נתניה, הופעלה תוכנית ייחודית המשלבת בין עולם התורה לעולם הכלכלה. אלעד תשובה, בנו של הטייקון יצחק תשובה, מ’ידידי המכללה האקדמית נתניה’, נתן את חסותו לתוכנית במסגרתה, ישמעו סטודנטים במכללה ותלמידי ישיבת בני עקיבא, בעיר נתניה, שיעורים מאנשי כלכלה ומדע תורניים, כמו איש העסקים; ד”ר שלמה קליש.

לדברי משה פינצ’וק, ראש ’המרכז למורשת ישראל’, בתוכנית הקרויה; “טובה חוכמה עם נחלה”, יושם דגש על הקשר שבין לימודי תורה ל-תעסוקה פרקטית”.

פינצ’וק, הוסיף, כי; “לפני כל הרצאה, יעסקו הסטודנטים ב”לימוד בחברותא” של סוגיות הקשורות בנושא ההרצאה”.

בטקס הפתיחה בירכו על הפרויקט רקטור המכללה פרופ’ ברנרד פינצ’וק, מ”מ ראש עיריית נתניה ד”ר אביטל לאופר, ראש ישיבת בני עקיבא בעיר נתניה, כב’ הרב אמיר אדרעי ומנהלת תוכנית המדרשה הגב’ שולמית שוורץ.

המשתתפים, האזינו גם להרצאתו של פרופ’ משה קופל מאוניברסיטת בר-אילן; “זיהוי מחברי ספרים בשיטות מדעיות, ויישומם ל’ספרות רבנית’”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן