כאן ילדי ישראל

להקת המחול נדין – מחול אנימטו, מציגה: “סיפורו של סימבה במחול”

0
0

להקת המחול “נדין – מחול אנימטו” בהפקה חדשה לילדים “סיפורו של סימבּה במחול” – בקיבוץ יגור ◄ העלילה מועברת בתנועה ובמחול חוויתי וסוחף בליווי פסקול מצחיק ומרגש ◄ המופע מתאים לכל המשפחה החל מגיל 3.
להקת המחול נדין – מחול אנימטו, מציגה:
להקת המחול נדין – מחול אנימטו, מציגה: “סיפורו של סימבה במחול”

“סיפורו של סימבה במחול”, הפקה חדשה, מרהיבה ומרגשת המבוססת על הסרט הקלאסי “מלך האריות”, עולה לרגל ממרכז סוזן דלל לקיבוץ יגור. בימוי וניהול אומנותי; נדין בומר. כוריאוגרפיה; נדין בומר. ביצוע; להקת המחול נדין בומר.

להקת המחול של נדין בומר, מלהטטת על הבמה, רוקדת ומשחקת את ’סיפורו של סימבה’ במעגל החיים של ממלכת החיות; המלך, היורש, האח הרשע הזומם על המלוכה, האהבה והחזרת הכתר ליורש.

העלילה מועברת בתנועה ובמחול חוויתי וסוחף בליווי פסקול מצחיק ומרגש. המופע מרהיב, התפאורה שובת לב, והרקדניות משחקות את המחול בדרך יוצאת דופן, ייחודית המשאירה את הצופים כולם, גם את הקטנים וגם את הגדולים – פעורי פה ולחי עיניים.

העלילה מתחילה עם מותו של מלך האריות, דרך נפתולי החיים של סימבה הצעיר, והסיפור הקלאסי קודם עור, גידים, תפאורה יפיפייה ואמנות לשמה.

להקת המחול של נדין בומר, הינה להקה ייחודית בנוף המחול בארץ המשלבת מחול, תיאטרון וכוריאוגרפיה חדשנית ומקורית.

הלהקה, קוטפת פרסים ועיטורים בפסטיבלים ברחבי העולם, היא מוזמנת לפסטיבלים יוקרתיים והפכה לשם דבר בעולם המחול העולמי.

המופע “מנימיישן”, זכה באיטליה במקום הראשון בפסטיבל בינלאומי ובפרס אהודי הקהל בפסטיבל NO BALET בגרמניה, המופע האחרון “קולנוע אמריקאי” קוצר שבחים ברחבי העולם אף הוא.

“סיפורו של סימבה במחול”, יום שני 8 בנובמבר 2010, בשעה; 17:30 בתיאטרון יד למגינים בקיבוץ יגור (המופע מתאים לכל המשפחה החל מגיל 3, אורך המופע; שעה). מחיר כרטיס; 55 ש”ח לקהל הרחב לועדי עובדים ולקבוצות 50 ש”ח, כרטיסים, ניתן להשיג ביום המופע.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן