טיול נעים

קרן קימת לישראל: הציבור יוצא לטייל בחג ראשון של סוכות ברחבי ישראל

0
0

בדרום הארץ, תנועת המטיילים, עדיין אינה גדולה ויערני קק”ל, מייחסים זאת למזג האוויר החם ששורר בנגב ◄ אפי שטנצלר, יו”ר קק”ל: “חג סוכות ומהלך ימי חול המועד הוא הזדמנות נפלאה לכלל ציבור המטיילים לצאת ליערות ולפארקים של קק”ל, אשר בכולם הכניסה היא ללא תשלום
קרן קימת לישראל: הציבור יוצא לטייל בחג ראשון של סוכות ברחבי ישראל
קרן קימת לישראל: הציבור יוצא לטייל בחג ראשון של סוכות ברחבי ישראל

הבוקר, יום חמישי 23.9.10, חג ראשון של סוכות, החל במעט מנומנם, אך יערני קרן קיימת לישראל (קק”ל), מעריכים, כי לקראת אחר הצהריים, תחל זרימה תנועה חזקה יותר של מטיילים לכיוון היערות, החניונים והפארקים של קק”ל.

מדווח מהשטח של יערני קק”ל, עולה, כי בצפון הארץ, מצפים לקלוט היום אלפי בני אדם שיגיעו לבלות את החג הראשון של סוכות ביערות.

יערני קק”ל, מוסרים, כי בין המקומות הפופולאריים ביותר ניתן לציין את אגמון החולה שבו ניתן לחזות בנדידת מינים רבים של ציפורים, דורסים ופרפרים, דרכי הנוף ב’יער ביריה’, יער ברעם; פארק אדמית, ו’פארק גורן’ שבגליל המערבי, ו’יער לביא’ אשר בגליל התחתון.

ב’הרי ירושלים’, ניתן כבר עכשיו לחזות בקבוצות מטיילים הפוקדים את החניונים והאתרים השונים שהגיעו לסטף, ל’יער עמינדב’ ול’יער ירושלים’ ובמרכז הארץ מצפים לקלוט אלפי מטיילים ורוכבי אופניים ביער בן שמן, פארק קנדה ו’יער משואה’.

בדרום הארץ, תנועת המטיילים, עדיין אינה גדולה ויערני קק”ל, מייחסים זאת למזג האוויר החם ששורר בנגב. עם זאת ניתן להבחין בקבוצות מטיילים ב’פארק אשכול’, יער המלאכים – שחרייה, פארק אופקים וב’פארק החולות’ שבאזור לכיש.

“בסוכות תשבו שבעת ימים” – וגם ביערות קק”ל

אפי שטנצלר, קרן קיימת לישראל

לרווחת ציבור המטיילים, המבקש לקיים את מצוות הישיבה בסוכה.

קק”ל, הקימה ’סוכות כשרות’ באתרים הבאים ומזמינה את כולם להתארח בסוכות: בצפון הארץ, הוקמו סוכות כשרות במצודת בירייה וב’אגמון החולה’.

במרכז הארץ, הוקמו סוכות כשרות בחניון אוסם פורת שבשרון, ב’בר בהר’ ב’פארק עצמאות ארה”ב’, ב’יד קנדי’, ביער עמינדב, בסטף, ב’יער משואה’ ובפארק ירושלים.

בדרום הארץ, הוקמו סוכות ב’יער המלאכים’, ב’פארק ירוחם’ וב’פארק גולדה’.

במהלך כל ימי חג הסוכות, תקיים קק”ל, מספר אירועים מרכזיים, ביניהם;

• הפנינג נגישות ב’אגמון החולה’ ביום ראשון, 26 בספטמבר, בשעות; 10:00-16:00 שיהיה פתוח ללא תשלום לקהל הרחב.

• ’מסיק זיתים מסורתי’, שיערך ב’יער לביא’ ביום ראשון, י”ח בתשרי, 26 בספטמבר, בשעות; 10:00-15:00 וביער בן שמן (תל חדיד) ביום שני, י”ט בתשרי, 27 בספטמבר, בשעות; 10:00-15:00.

צ’יקוניה החולה, בעמק החולה

• בימים ראשון-שני, 26-27 בספטמבר, תתקיים חגיגת טיולים ב”פארק ירושלים”, הפארק המטרופוליני סובב ירושלים, הכולל את עמק מוצא, עמק הארזים, עמק רפאים ו-עמק צופים.

הפארק, מציע מגוון מסלולי טיולים להולכי רגל, לרוכבי אופניים ומסלולים משפחתיים ברכב.

לדברי אפי שטנצלר, יו”ר קק”ל; “חג סוכות ומהלך ימי חול המועד, הוא הזדמנות נפלאה לכלל ציבור המטיילים לצאת ליערות ולפארקים של קק”ל, אשר בכולם הכניסה היא ללא תשלום, וליהנות ממזג אויר נעים וסתווי”.

קק”ל, מבקשים מהציבור לשמור על בטיחות שימוש באש לכל מי שיוצא למנגל לשמור על הניקיון, להביא שקיות זבל ולאסוף בסיום היום את האשפה ולשפוך אותה בפחים הגדולים בכניסה לכל יער.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן