כאן נתניה

עיריית נתניה, מקפיאה את ההתקשרות עם חברת הגבייה הדס בעקבות תחקיר חדשות 10

0
0

עיריית נתניה; “לצערנו, למרות שני מבצעים ייחודים לעיר נתניה, לא השכילו בעלי החוב להסדיר את חובם, ולפיכך, נאלצת העירייה באמצעות חברה שזכתה במכרז כחוק לגבות את אותם חובות… התחקיר, ששודר אמש ב’ערוץ 10’ על פניו מוכיח, כי יש ממש בטענות הרבות שהועברו לעירייה” ◄ חברת הדס, שירותי הגבייה; עברם הפלילי של הגובים, נודע לנו לראשונה עם חשיפת ופניית ’חדשות 10’
עיריית נתניה, מקפיאה את ההתקשרות עם חברת הגבייה הדס בעקבות תחקיר חדשות 10
עיריית נתניה, מקפיאה את ההתקשרות עם חברת הגבייה הדס בעקבות תחקיר חדשות 10

עיריית נתניה, הודיעה היום (ד’), כי לפי שעה, היא מקפיאה את ההתקשרות עם חברת הגבייה “הדס”, לאחר שזו נחשפה אמש (ג’) בבדיקת ’חדשות 10’, במלוא מערומיה ושיטותיה בהן הוצג, כיצד היא גובה חובות, עבור עיריית נתניה ועבור עיריות נוספות, וזאת כשהיא מעסיקה (שלושה) עובדים בעלי רקע פלילי שמטילים פחד על חייבים לרשות המקומית.

חברת “הדס”, מתהדרת, כי היא מעניקה שירותי הגבייה, ניתנים ללקוחות בשלושת סניפי המשרד (בערים; תל אביב, נתניה ובעיר חיפה), ואיתם נמנים גם גופים כדוגמת; גופים ממשלתיים, בנקים, חברות תקשורת ועוד, וכי למשרד “הדס”, יש תקן איכות בין לאומי ISO 9001:2000 למתן שירותים משפטיים בתחום הגבייה.

חברת “הדס”, הגיבה, כי הופתעה מן הפרסום, וטענה לגבי עברם הפלילי של הגובים, שהדבר נודע לה לראשונה עם חשיפת ופניית ’חדשות 10’, והעניין, ייבדק.

החברה, הדגישה בתגובתה, כי; “אנו מנחים את הגובים לנקוט ברגישות ובזהירות הנדרשת. בטרם פעולות האכיפה ניתנות לחייבים הזדמנויות רבות לפרוע את חובם. עד כה, לא הגיעו לחברה תלונות כלשהן בדבר איומים או הפחדות”.

קובי ברדה, דובר עיריית נתניה, מסר את תגובת העירייה; “במשך תקופה ארוכה התקבלו תלונות על חברת הדס מגורמים שונים. ראש עיריית נתניה, הגב’ מרים פיירברג – איכר, הנחתה את מבקר העירייה לערוך בדיקה עצמאית, אך בבדיקה שנערכה לא נמצאו ממצאים חד משמעים וזאת בנוסף להכחשות גורפות מצד ’חברת הדס’ אשר הבטיחה להקפיד הקפדה יתרה על התנהלות אנשיה.

התחקיר ששודר אמש ב’ערוץ 10’ על פניו מוכיח, כי יש ממש בטענות הרבות שהועברו לעירייה.

אשר על כן, הנחתה הגב’ מרים פיירברג – איכר ראש עיריית נתניה, להקפיא באופן מיידי את ההתקשרות עם ’חברת הדס’, והורתה למבקר לערוך בדיקה מחודשת בנושא ולהביא בפניה את מסקנותיו.

יש לציין, כי עיריית נתניה, כמו רשויות אחרות, מחויבות עפ”י נהלי משרד הפנים לגבות את חובות העבר.

לצערנו, למרות שני מבצעים ייחודים לעיר נתניה (המצטרף למבצע בתקופתו של השר שיטרית) לא השכילו בעלי החוב להסדיר את חובם, ולפיכך, נאלצת העירייה באמצעות חברה שזכתה במכרז כחוק לגבות את אותם חובות.

יש לציין, כי ראש העיר הגב’ מרים פיירברג – איכר, פנתה לפני מספר חודשים למשרד הפנים, בבקשה למתן מבצע נוסף להפחתת סכומי דו”חות חנייה, אך עד כה, טרם התקבל האישור האמור מטעם משרד הפנים!

לצפייה בסרטון הווידיאו ששודר אמש ב’חדשות 10’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן