עסקים נעים

חברת ’שראל’, תספק לבתיה”ח הממשלתיים, ציוד ותרופות בשווי 6.3 מיליארד שקל

0
0

בכך הסתיים בהסכם המו”מ הממושך בין משרדי האוצר והבריאות וחברת ’שראל’ ◄ מדובר בהסכם לשלוש וחצי השנים הקרובות הוא חסר תקדים בהיקפו ובאופיו, ההופך את חברת ’שראל’ לספקית הציוד הרפואי והתרופות הגדולה והמובילה בישראל
חברת ’שראל’, תספק לבתיה
חברת ’שראל’, תספק לבתיה”ח הממשלתיים, ציוד ותרופות בשווי 6.3 מיליארד שקל

חברת ’שראל’, המספקת ציוד רפואי ותרופות לבתי החולים הממשלתיים בישראל, הופכת לשחקן מרכזי בשוק התרופות הישראלי במהלך שלוש השנים הקרובות.

החברה הנמצאת בבעלות של עמותה ציבורית, בבעלותם של בתי החולים, מספקת ציוד רפואי בישראל. עם חתימת הסכם מול משרדי הבריאות והאוצר, המאפשר לבתי החולים, לבצע הזמנות רכש מהחברה בהיקף של 1.8 מיליארד שקל בשנה, בפטור ממכרז, בכך היא הופכת לשחקן המרכזי בישראל בתחום שיספק לבתי החולים ציוד הספקה ותרופות במחירים מוזלים במיוחד ובעלויות מינימאליות.

ההסכם המסחרי לאספקת שירותי רכש של תרופות וציוד רפואי עבור ’בתי החולים הממשלתיים’, ומשרד הבריאות, נחתם מול אגף החשב הכללי במשרד האוצר ומשרד הבריאות, במעמד מנכ”ל משרד הבריאות ד”ר רוני גמזו, סגנית בכירה לחשב הכללי רו”ח סיגלית סייג, יו”ר חב’ ’שראל’, מר שלמה גרופמן, מנכ”ל ’שראל’, מר אבי בוסקילה וחשב משרד הבריאותמר דוד גרשונוביץ.

ההסכם מבטיח, מחירים מיטביים של תרופות וציוד רפואי אשר ירכשו משרד הבריאות ובתי החולים הממשלתיים מהחברה והוא מכיל מנגנוני בקרה ופיקוח להגברת השקיפות של החברה כלפי המדינה תוך התחשבות בצרכים המסחריים של החברה. ההסכם מאפשר עבודה רציפה ושקופה לטווח ארוך.

זאת, במטרה למקסם את היתרון לגודל של מערכת הבריאות הממשלתית, ולייעל את תהליכי ’הרכש והלוגיסטיקה’ במערכת תוך ניצול המקצועיות והניסיון שהצטבר בחברה, הנמצאת בבעלות “עמותת בתי חולים ציבוריים למען הציבור.

תוקף ההסכם לתקופה של שלוש שנים וחצי, ומאפשר לכלל יחידות משרד הבריאות לבצע רכש תרופות וציוד רפואי בהיקף של כ- 1.8 מיליארד שקלים לשנה. ההסכם אמור לספק מענה לצרכי מערכת הבריאות הממשלתית, המורכבת מ- 11 בתי חולים כללים, 8 בתי חולים פסיכיאטריים, 5 בתי חולים גריאטריים, ויחידות נוספות של משרד הבריאות.

צוות המשא ומתן שגיבש את ההסכם המסחרי, כלל את נציג החברה, אבי בוסקילה, נציג העמותה, עו”ד ברוך אברהמי, ואת נציגי המדינה, מר אלי בראל, מנהל תחום בריאות באגף החשב הכללי ב’משרד האוצר’, ומר אילן סופר, סמנכ”ל לתכנון תקצוב ותמחור במשרד הבריאות.

סגן שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, נתן את ברכתו להסכם וציין, כי; “מהלך אסטרטגי בפעולות בתי החולים ומערכת הבריאות בתחום הרכש והלוגיסטיקה, מהווה מנוף להתייעלות וצמצום עלויות”.

החשב הכללי מר שוקי אורן, ברך על חתימת ההסכם ואמר, כי; “החתימה עליו מסיימת מו”מ ארוך שנוהל מול החברה. הסדרת רכש התרופות והציוד הרפואי על ידי משרד הבריאות ויחידותיו היא חלק מיעד העל של אגף החשב הכללי לשיפור וייעול תהליכי הרכש בממשלה תוך השגת מירב הערך מכל שקל בתקציב, לטובת אזרחי המדינה”.

יו”ר שראל, מר שלמה גרופמן שהיה מעורב אישית בניהול המשא ומתן ובאסטרטגיה העסקית ברך על ההסכם ואמר; “אני רואה בהסכם חשיבות רבה בכך שהוא מבטיח שיתוף פעולה הדוק עוד יותר עם משרדי הבריאות והאוצר, ויאפשר לחברה לפרוץ קדימה גם לשווקים בינלאומיים, בעבודתה לטובת בתי החולים הציבוריים”.

מימין לשמאל: אבי בוסקילה, שלמה גרופמן, דודי גרשונוביץ, סיגלית סייג, אלי בראל, רוני גמזו

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן