חדשות היום

אומ”ץ, ליועץ המשפטי לממשלה: מינוי בעייתי של ד”ר אמיר גילת, לתפקיד יו”ר רשות השידור

0
0

יו”ר עמותת אומ”ץ, מציין בהמשך מכתבו, כי; “עפ”י בדיקת תנועת אומ”ץ, האישור הסופי של המינוי הינו, לכאורה, בעייתי, מאחר שלא קוימה בפועל חובת ההיוועצות לגבי מינוי של ד”ר גילת לתפקיד הנ”ל.
אומ
אומ”ץ, ליועץ המשפטי לממשלה: מינוי בעייתי של ד”ר אמיר גילת, לתפקיד יו”ר רשות השידור

עמותת אומ”ץ, פנתה היום (רביעי) אל היועץ המשפטי לממשלה, עו”ד יהודה וינשטיין, לעיין מחדש במה שהיא מכנה “מינוי הבעייתי של ד”ר אמיר גילת לתפקיד יו”ר רשות השידור”.

אריה אבנרי, יו”ר עמותת אומ”ץ, כתב, בפנייתו היועץ המשפטי לממשלה, כי; “בישיבתה האחרונה של הממשלה, שהתקיימה ביום 11/7/2010, אושר כידוע מינויו של ד”ר אמיר גילת כחבר ’מליאת רשות השידור’, ודווח, כי גם הייתה היוועצות, כנדרש בחוק, לגבי מינויו הצפוי ליו”ר מליאת רשות השידור”.

יו”ר עמותת אומ”ץ, מציין בהמשך מכתבו, כי; “עפ”י בדיקת תנועת אומ”ץ, האישור הסופי של המינוי, הינו, לכאורה, בעייתי, מאחר שלא קוימה בפועל חובת ההיוועצות לגבי מינוי של ד”ר גילת לתפקיד הנ”ל.

אבנרי, ממשיך ומציין, כי; “השר יולי אדלשטיין, שהיה הממונה בעבר על רשות השידור, כלל אמנם בשעתו את שמו של ד”ר גילת, ברשימת המועמדים למליאה, אך לא ביקש לגביו מהארגונים השונים חוות דעת, אלא באותה הזדמנות ביקש דווקא חוות דעת לגבי אמנון דיק, שהיה מועמדו לתפקיד יו”ר רשות השידור.

הפועל היוצא מכך הוא לעניות דעתנו שלא הייתה חובת היוועצות לגבי ד”ר גילת, כנדרש ואנו מבקשים להפנות את תשומת לבך לנקודה זו לכל טיפול שתמצא לנכון. סיכם אריה אבנרי, יו”ר עמותת אומ”ץ את פנייתו אל היועץ המשפטי לממשלה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן