חוק ומשפט

אוניברסיטת בר-אילן; כתבי המשפט, ישתתפו ביום עיון על “יחסי משפט ותקשורת בישראל”

0
0

מטרתו של יום עיון ראשוני זה, שבמסגרתו יתקיימו גם מפגשי עבודה, היא דיון משותף של קהילות הפרקליטות והתקשורת ביחסים בין משפט ותקשורת בישראל ◄ את יום העיון “יחסי משפט ותקשורת בישראל”, יסכם פאנל, אשר יעסוק באפשרויות להסדרת יחסי המשפט והתקשורת בהשתתפות פרקליט המדינה, מר משה לדור.
אוניברסיטת בר-אילן; כתבי המשפט, ישתתפו ביום עיון על
אוניברסיטת בר-אילן; כתבי המשפט, ישתתפו ביום עיון על “יחסי משפט ותקשורת בישראל”

הפקולטה למשפטים והמגמה לתקשורת ועיתונאות של אוניברסיטת בר-אילן, בשיתוף משרד המשפטים-פרקליטות המדינה, הזמינו פרקליטים, עיתונאים וחוקרי תקשורת ומשפט ל’יום עיון ומפגשי עבודה בנושא יחסי משפט ותקשורת בישראל’. אין ספק, כי לאור ההתפתחויות הדרמטיות בתחום המשפט והתקשורת כפי שעלו לסדר היום הציבורי, גם אתמול (צחי הנגבי, דודו אפל), עשוי להתפתח יום עיון מרתק, בצד התייחסויות של הבכירים במערכת המשפט והתקשורת

יום העיון, יתקיים ב- ז’ במנחם אב התש”ע (18 ביולי 2010) באוניברסיטת בר-אילן במרכז הרב-תחומי לחקר המוח ע”ש גונדה (גולדשמיד) בניין 901 בקמפוס הצפוני.

מטרתו של יום עיון ראשוני זה, שבמסגרתו יתקיימו גם מפגשי עבודה, היא דיון משותף של קהילות הפרקליטות והתקשורת ביחסים בין משפט ו’תקשורת’ בישראל.

מתיעוד כנסים דומים שנערכו במדינות המערב, עולה שהם תורמים לריכוך המתח בין שתי הפרופסיות, לשיפור ההבנה ההדדית ולגיבוש נוהלי עבודה מוסכמים.

יום העיון, יעסוק בליבת המתחים שבין שתי הקהילות;

• התופעה של ירידת אמון הציבור במערכות השלטון והמשפט והדרכים להתמודד עימה.

• ציפיות מול מציאות: הקושי בקרב פרקליטים להשלים עם מאפייני סיקור המשפט בתקשורת.

יום העיון, יפתח בדברי ברכות של היועץ המשפטי לממשלה, מר יהודה וינשטיין, דיקן הפקולטה למשפטים, פרופ’ אריה רייך ודיקן הפקולטה למדעי החברה, פרופ’ שמואל סנדלר.

אחר כך, יערך פאנל שיעסוק ביחסי הגומלין בין הפרקליטות לתקשורת בהשתתפות פרקליט המדינה, מר משה לדור, פרופ’ אריאל בנדור, השופטת (בדימ’) ונשיאת מועצת העיתונות, דליה דורנר וד”ר ענת פלג.

כמו כן, ייערכו ארבעה מפגשי עבודה שיעסקו בסוגיות השונות של משפט ותקשורת.

את יום העיון “יחסי משפט ותקשורת בישראל”, יסכם פאנל, אשר יעסוק באפשרויות להסדרת ’יחסי המשפט והתקשורת’ בהשתתפות פרקליט המדינה, מר משה לדור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן