חדשות בארץ

הנוער העובד והלומד, מוחה על ריסוס כתובות הנאצה במסגד איבטין, היום (ו’) משמרת מחאה

0
0

תנועת הנוער העובד והלומד; “הפגיעה במסגד הכפר וברכוש התושבים הינה פגיעה חמורה ובלתי נסבלת, מדובר על לא פחות מפגיעה בחופש הדת של כלל אזרחי המדינה. זהו מעשה גזעני ואלים, הסותר את בסיסי האמונה היהודית ואת ערכי מגילת העצמאות של מדינת ישראל” ◄ הנוע”ל, תקיים משמרת מחאה, היום (שישי) בשעה 12:30, ב’צומת יגור’.
הנוער העובד והלומד, מוחה על ריסוס כתובות הנאצה במסגד איבטין, היום (ו’) משמרת מחאה
הנוער העובד והלומד, מוחה על ריסוס כתובות הנאצה במסגד איבטין, היום (ו’) משמרת מחאה

הסתדרות הנוער העובד והלומד, פרסמה הודעה, בעקבות ריסוס כתובות הנאצה במסגד אבטין*, ובה היא מגנה ומוקיעה את מבצעי המעשים הגזעניים המנוגדים בתכלית הניגוד ליהדות, אמש בישוב הבדואי, אבטין, סמוך לישוב קרית טבעון.

וכך נאמר בגילוי הדעת; “במדינה דמוקרטית, אין מקום למעשים מעין אלה. במדינה דמוקרטית ראוי שמעשים מעין אלה יהיו מוקצים מחמת מיאוס.

“הפגיעה במסגד הכפר וברכוש התושבים, הינה פגיעה חמורה ובלתי נסבלת, מדובר על לא פחות מפגיעה בחופש הדת של כלל אזרחי המדינה.

זהו מעשה גזעני ואלים, הסותר את בסיסי האמונה היהודית ואת ערכי מגילת העצמאות של מדינת ישראל.

איבטין, ישוב בדואי בגליל התחתון

תנועת הנוער העובד והלומד, הדוגלת בשוויון ערך האדם, בקיום משותף ובחירות של כל אדם לחיות באמונתו, תוך כבוד לאמונת זולתו, קוראת לרוב, השקול לגנות ולהוקיע מכלל ישראל את מבצעי המעשים האנטי יהודיים האלה”.

היום (שישי) בשעה 12:30, יקיימו חברי הנוער העובד והלומד (הנוע”ל), משמרת מחאה ב’צומת יגור’, זאת במחאה על ריסוס כתובות הנאצה במסגד, של איבטין.

*אִבְּטִין (בערבית: إبطن) הוא ישוב בדואי בגליל התחתון, חצי ק”מ מכפר חסידים, סמוך לישוב קרית טבעון. היישוב, הוקם בשנת 1965 במסגרת התוכנית לישוב בדואים במקומות קבועים. תושביו הם בני שבט עמריה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן