אוניברסיטה | מכללה

אוניברסיטת בן-גוריון, תעניק תואר ד”ר לאות כבוד לד”ר מרטין רוטבלט

0
0

ד”ר רוטבלט, יזמת נועזת ופורצת דרך, שהגדירה מחדש את אופן החשיבה על תפקיד התקשורת הלוויינית ◄ ד”ר מרטין רוטבלט, שפיתחה את טכנולוגיות הרדיו והניווט מהחלל, והשיקה תחום תעשייתי משגשג חדש ◄ התואר יוענק לה בטקס מיוחד במסגרת המושב השנתי של חבר הנאמנים של האוניברסיטה, שיתקיים ב-11 במאי 2010.
אוניברסיטת בן-גוריון, תעניק תואר ד
אוניברסיטת בן-גוריון, תעניק תואר ד”ר לאות כבוד לד”ר מרטין רוטבלט

אוניברסיטת בן-גוריון, תעניק תואר ד”ר לאות כבוד לד”ר מרטין רוטבלט (Martine Rothblatt), יוזמת נועזת ופורצת דרך, שהגדירה מחדש את אופן החשיבה על תפקיד התקשורת הלוויינית, ובכך פיתחה את טכנולוגיות הרדיו והניווט מהחלל, והשיקה תחום תעשייתי משגשג חדש.

התואר, יוענק לה בטקס מיוחד במסגרת המושב השנתי של חבר הנאמנים של האוניברסיטה, שיתקיים ב-11 במאי 2010, בהשתתפות; ראשי האוניברסיטה, אישי ציבור, ומכובדים רבים אחרים.

בדברי ההנמקה של אוניברסיטת בן-גוריון, נאמר, כי התואר יוענק לד”ר רוטבלט גם על שכ’עורכת-דין’ בעלת חזון, ויועצת משפטית מצטיינת, הובילה מהלכים בינלאומיים לכינון אמנות בנושאי ’תקשורת לוויינית’, וכן, לפיתוח האמנה הבינלאומית ל-’גנום האנושי’ וזכויות האדם עבור האו”ם; וכן לאות הוקרה ל-“אישה בעלת חמלה, מייסדת ויושבת-ראש החברה הביוטכנולוגית-רפואית ’יוניטד תרפיוטיקס’ ומנהלת קרנות למחקר רפואי, התורמת רבות לפיתוח ושיווק טכנולוגיות רפואיות חדשניות ו’מצילות חיים’, ואשר מציבה כל העת אתגרים אתיים חדשים ומרחיקי-לכת בפני העוסקים בשדה ה-’ביוטכנולוגיה’ ברחבי העולם”.

ד”ר גלברט, חברה ספרים ומאמרים רבים, ומעורבת באופן פעיל כמייסדת ’הקרן העולמית נגד גזענות’ והמוזיאון הווירטואלי ’העולם נגד גזענות’, למען שוויון וסובלנות בין כל בני-האדם באשר הם. היא תקבל את התואר גם על “מחויבותה לקידום המחקר המדעי בנגב בפרט ובישראל בכלל”.

באותו מעמד תעניק אוניברסיטת בן-גוריון, תארי דוקטור לפילוסופיה לאות כבוד, לששה אישים נוספים; ליושב-ראש הוועדה לאנרגיה ומסחר בבית הנבחרים הפדראלי של ארצות הברית, מר הנרי א’ ווקסמן, נשיאת הכבוד של הועד להנצחת השואה בצרפת, המדינאית הגב’ סימון וייל, שר החוץ ושיתוף הפעולה של ספרד, נר מיגל אנחל מורטינוס, המדען חוקר האיזוטופים, פרופ’ פיטר פריץ, איש העסקים והנדבן, מר אברהם בן דוד אוחיון, והנדבנית טובי ה’ מאואר.

נשיא אוניברסיטת בן-גוריון, לשעבר, השר לענייני מיעוטים, פרופ’ אבישי ברוורמן, יקבל את ’אות מפעל חיים’, על תרומתו לאוניברסיטה בנגב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן