חוק ומשפט

שר המשפטים, בפתיחת כנס ועד מחוז ת”א – לשכת עוה”ד בישראל: ’כוחנו באחדותנו’

0
0

פרופ’ יעקב נאמן, שר המשפטים: רוב התיקים בבתי המשפט, הם של נתבעים מיעוטי יכולת, אשר עומדים מול חברות גדולות בעלות משאבים כלכליים שיכולות להרשות לעצמן למשוך תיקים במשך שנים רבות, כאשר מי שנפגע מכך הוא דווקא ציבור חסרי היכולת.
שר המשפטים, בפתיחת כנס ועד מחוז ת
שר המשפטים, בפתיחת כנס ועד מחוז ת”א – לשכת עוה”ד בישראל: ’כוחנו באחדותנו’

פרופ’ יעקב נאמן, שר המשפטים, פתח אתמול (רביעי) את דבריו בכנס המרכזי הראשון של ועד מחוז ת”א והמרכז באילת – לשכת עורכי הדין בישראל, שנערך בחסות אתר האינטרנט PsakDin.co.il, בקריאה לשיתוף פעולה במערכת המשפט כולה, אשר צריכה לעבוד ביחד, באחדות, כדי לייעל את המערכת ולסייע לעשיית הצדק.

פרופ’ נאמן, שר המשפטים; “אם בדרך הכבוד ההדדי, נצעד, נגיע יחד להישגים גבוהים יותר ולמערכת משפט, יעילה וצודקת יותר, אשר תיתן את השירות המגיע לאזרחי המדינה”.

לדברי שר המשפטים; עינוי הדין, הוא הרעה החולה במערכת המשפט, הפוגעת במיעוטי היכולת, יותר מכל, לכן, בחר השר, לשים דגש על פעילות נרחבת במטרה למנוע את הסחבת בבתי המשפט.

רוב התיקים בבתי המשפט הם של נתבעים מיעוטי יכולת, אשר עומדים מול חברות גדולות בעלות משאבים כלכליים אשר יכולות להרשות לעצמן “למשוך תיקים” במשך שנים רבות, כאשר מי שנפגע מכך הוא דווקא ציבור חסרי היכולת.

אחת מהצעותיו של שר המשפטים, פרופ’ יעקב נאמן, הייתה הטלת הוצאות ריאליות על הצד המפסיד, זאת בהתחשב באופן התנהלותו בהליך.

לצפייה במושב הפתיחה, ולשידורים חיים מהכנס המרכזי הראשון – לחצו כאן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן