חוק ומשפט

משה נגבי במכללה האקדמית נתניה: לבטל החוק ההופך כל מדליף ועיתונאי למרגל

0
0

הפרשן המשפטי של “קול-ישראל”, המשפטן נגבי; “הבעיה העיקרית איננה בהדלפה של העיתונאית ענת קם, אלא בהאשמות של עיתון “הארץ”, כי צה”ל, התעלם מהחלטות בג”צ, בכל הנוגע למעצר מבוקשים בשטחים ◄ “יחד עם זאת, מדגיש, נגבי; “אין להתעלם מכך, כי החיילת לשעבר, קם, הפרה את החוק כאשר מסרה כאלפיים מסמכים, בלי רשות ומסרה אותם לעיתונאי בלאו
משה נגבי במכללה האקדמית נתניה: לבטל החוק ההופך כל מדליף ועיתונאי למרגל
משה נגבי במכללה האקדמית נתניה: לבטל החוק ההופך כל מדליף ועיתונאי למרגל

הפרשן המשפטי של “קול-ישראל”, המשפטן משה נגבי, טוען, כי יש לבטל את החוק ההופך, לכאורה, כל מדליף ועיתונאי המחזיק במסמך סודי למרגל בפוטנציה. בדברים במכללה האקדמית נתניה, בה הוא משמש כמרצה בביה”ס לתקשורת, הסביר, נגבי, כי מגוחך, לטעון, כי מי שמוסר או מחזיק במסמך סודי הוא מרגל, מה עוד שמדובר בחוק שנחקק טרם הקמת המדינה.

לדעתו של הנגבי, הבעיה העיקרית איננה בהדלפה של העיתונאית ענת קם, אלא בהאשמות של עיתון “הארץ”, כי צה”ל, התעלם מהחלטות בג”צ, בכל הנוגע למעצר מבוקשים בשטחים.

הפרשן נגבי, הזכיר בהקשר לכך את עובד “הפנטגון” בארה”ב, דניאל אלסברג, אשר הדליף מסמכים סודיים על ’מלחמת וייטנאם’ לעיתון אמריקאי, הועמד לדין והפך, לטענת נגבי, ל’גיבור לאומי’ שחשף את מחדלי הממשל האמריקני במלחמת וייטנאם, בה נהרגו כשישים אלף חיילים אמריקאים.

“יחד עם זאת מדגיש, נגבי; “אין להתעלם מכך, כי החיילת לשעבר, קם, הפרה את החוק, כאשר מסרה כאלפיים מסמכים, כ- 700 מהם סודיים, בלי רשות ומסרה אותם לעיתונאי אורי בלאו, מעיתון “הארץ”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן