רפואה דחופה

ראש הממשלה ושר הבריאות, הכריע: המיון בביה”ח ברזילי, אשקלון, ייבנה במקום המקורי

0
0

בנימין נתניהו, הנחה את הדרג המקצועי של משרד הבריאות, להיערך לבניית חדר המיון הממוגן של בית החולים ברזילי באתר המקורי ◄ עו”ד גד פלר, מהעיר אשקלון, מגיש הבג”צ, בעניין הקמת חדר המיון בברזילי; “שמחתי מאד על החלטתו הנבונה של ראש הממשלה, אני מצר על בזבוז הזמן” ◄ ביה”ח ברזילי: “הנהלת בית החולים, מברכת על החלטת ראש הממשלה, ומחכה לראשית הבנייה”.
ראש הממשלה ושר הבריאות, הכריע: המיון בביה
ראש הממשלה ושר הבריאות, הכריע: המיון בביה”ח ברזילי, אשקלון, ייבנה במקום המקורי

למי ששכח, יש שר בריאות במדינת ישראל. אלא שסגנו הרב יעקב ליצמן, לקח כל כך ברצינות התפקיד, אלא מה? עשה זמן ממושך קולות של שר, ואפילו מוצלח, וגם “זייף” פעם אחת בלבד, כדי להרגיז את השר המכובד והאמיתי, זה שמעליו. קוראים לו; בנימין נתניהו. כן, הוא גם ראש הממשלה של מדינת ישראל. כך שבויכוח עם עצמו על מיקומו המדויק של הקמת חדר המיון הממוגן של בית החולים ע”ש ברזילי, בעיר אשקלון, הוא החליט שלא להמתין עד לתום 30 ימי העיכוב והוא הכריע הפעם בלי לזגזג. ועוד איך הכריע, כמו גדול. וקבע, כי הקברים העתיקים שנמצאו באתר הבנייה המיועד, הם אשר יועברו.

החלטת נתניהו, חסכה מיליוני שקלים למשלם המסים, וכן, גם מחקה ברגע אחד את הזעם הציבורי, שהתעורר, אחרי שממשלתו, היא שהחליטה להעתיק את מיקומו של חדר המיון.

לשכת ראש הממשלה, מסרה, אמש (שני), כי; “ראש הממשלה ו-שר הבריאות, מר בנימין נתניהו, הנחה את הדרג המקצועי של משרד הבריאות, להיערך לבניית חדר המיון הממוגן של בית החולים ברזילי, בעיר אשקלון, באתר המקורי. כן, זה שעליו, הוציאו כל כך הרבה אנרגיה, ותילי מילים שרק מהם היה ניתן לבנות חדר מיון מודרני.

ראש הממשלה, קיבל החלטה זו בהסתמך על בחינה מקצועית, שבוצעה על ידי צוות בראשות מנכ”ל משרד ראש הממשלה, בהתאם להחלטת הממשלה מתאריך 21 במרץ 2010.

הרב ליצמן, האם הוא יתפטר? או יצליח הפעם לכלול טיפולי השיניים בסל לילדי ישראל?

כזכור, החלטת הממשלה המקורית, הייתה לעכב את התחלת ההליכים לבניית חדר המיון בבית החולים ברזילי באשקלון, למשך חודש ימים, כדי לאפשר בחינה מקצועית של הסוגיות השונות.

כאמור ראש הממשלה, החליט שלא להמתין עד לתום 30 ימי העיכוב.

ואלה השיקולים המרכזיים, שהובילו את ראש הממשלה להחלטה, אמש, היא, כי חדר המיון, ייבנה במיקום המקורי, הם;

1. תינתן עדיפות למיגון תת קרקעי על פני מיגון עילי.

2. סמיכות חדר המיון לבית החולים: האתר המקורי קרוב יותר.

3. האתר המקורי, מאפשר חיבור תת קרקעי מוגן בין חדר המיון לבין בית החולים.

4. האתר המקורי, זמין יותר, להקמה מהירה, משום שלגביו יש כבר היתרי בנייה.

5. חסכון בעלויות הבנייה.

6. הקמת חדר המיון באתר המקורי, תאפשר, הקמה מיידית של מחלקת ילדים אשר תוכננה בצמוד אליו ותוך הישענות על מערכות חדר המיון.

אין ספק שמחלקת תקשורת של משרד ראש הממשלה, עשתה הפעם עבודה מצוינת בתחום ההסברה לצעדיו. עובדה, כי ראש הממשלה, מר נתניהו, זוכה כעת לשבחים מקיר לקיר, גם בגלל שהיא הובאה לידיעת כולם, כולל אותנו המפיצים את הבשורה ברצון רב, ובעיקר משום שכמעט כולם, רצו בה. ובא לביה”ח ברזילי, בעיר אשקלון, גואל.

◄ מגיש הבג”צ, בעניין הקמת חדר המיון ב”ברזילי; “שמח על ההחלטה, מצר על בזבוז הזמן”

עוד אדם מאושר מאמש הוא העורך דין הירושלמי, גד פלר, אשר עבר לא מזמן לעיר אשקלון, והגיש לפני מספר חודשים עתירה לבית הדין הגבוה לצדק, לפיה יש לבנות את חדר המיון במקום המיועד לו.

עו”ד פלר, עודכן אתמול בדבר החלטת ראש הממשלה בעניין ובירך על כך; “שמחתי מאד לשמע על החלטתו הנבונה של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו על פיה הקברים יוזזו והמבנה החדש יוקם במקום שיועד לו מלכתחילה, אך אני מצר על כך שעקב התנהלות פגומה של הרשויות היה צורך בהגשת הליך משפטי ובבזבוז זמן יקר על מנת להגיע לפתרון היחיד הנכון בנסיבות המקרה” – אמר עו”ד פלר.

עו”ד גד פלר, התייחס גם לאיומים המושמעים מפי גורמים קיצוניים ב-עדה החרדית בדבר הקמת מהומות, כלשונם, בעקבות ההחלטה; “אני סמוך ובטוח שהרשויות הנוגעות בדבר, ידעו להתמודד עם האיומים המושמעים ע”י גורמים בעולם החרדי על פיהם הם ימנעו בכוח את המהלך, עליו החליט ראש הממשלה”.

בית החולים ברזילי, בחר למסור תגובה קצרה, לתקשורת, בה נאמר, כי: “הנהלת בית החולים ברזילי, מברכת על החלטת ראש הממשלה, ומחכה לתחילת הבנייה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן