טיול נעים

יערני קרן קימת לישראל, מדווחים מהשטח; תנועה ערה של מטיילים

0
0

יום שני של חול המועד פסח (יום חמישי), יערני קק”ל, מדווחים: הציבור ממשיך בהמוניו לצאת אל יערות, פארקים ולחניוני הפיקניקים של קק”ל ◄ לקראת הצהריים, היערות צפויים להתמלא ◄ בדרום –פארק באר שבע, מדווח יבגני פודלבסקי, כי נרשמה תנועה ערה של מטיילים החל משעות הבוקר, בעיקר חונים, אוכלים וממנגלים.
יערני קרן קימת לישראל, מדווחים מהשטח; תנועה ערה של מטיילים
יערני קרן קימת לישראל, מדווחים מהשטח; תנועה ערה של מטיילים

היום (חמישי), יום שני של חול המועד פסח, יערני קק”ל, מדווחים, כי הציבור ממשיך בהמוניו לצאת אל יערות, פארקים ולחניוני הפיקניקים של קק”ל. החל משעות הבוקר, המוקדמות, זרימת מטיילים ליערות לפארקים ולחניוני הפיקניקים של קק”ל, וכבר מהבוקר נרשמה תנועה ערה בפארק גולדה, ובפארק נחל באר שבע בדרום, אגמון החולה, יער ביריה, הגלבוע וחניון עין זיתים בדרום, בהרי ירושלים בסטף, מתקיימים, היום, סיורים מודרכים של אנשי קק”ל, אל המקום הגיעו מאות משפחות.

קק”ל, מסר, כי החניונים והיערות, ערוכים לקליטת המטיילים וכולם מוזמנים. היערנים, צופים, כי לקראת הצהריים, היערות, צפויים להתמלא. יערני קק”ל, דיווחו מהשטח על האתרים המועדפים;

▼ צפון הארץ;

● אזור הגליל התחתון – מהיערן עוזי אליהו, נמסר, כי החל משעות הבוקר, החלה תנועת מטיילים בעיקר של משפחות ליער בית קשת, יער שוייץ, לגלבוע ולחניון לביא.

● דרום רמת הגולן – מדווח, אופיר גמליאל, יערן קק”ל, כי החניונים והיערות, מוכנים לקליטת המטיילים, בחניון עין זיתים, יער ביריה, יער ברעם, ויער מרון, כבר החלה תנועת מטיילים.

● אגמון החולה, שם מתקיימים במהלך חול המועד משעות הצהריים, סדנה ליצירה מחזור חומרים מהטבע, יריד ספרים גדול, וכמובן, ניתן לצפות בנדידת ציפורים, המראות ונחיתות לאורך כל היום של מיני ציפורים,

מדווח קובי סמרנו, כי אלפי אנשים הגיעו, החל משעות הבוקר המוקדמות עד הצהריים צפויים להגיע כ-7000 איש.

● איזור חיפה והכרמל; ב-יער הכרמל, החלה זרימת מטיילים,

● ביער עופר, ובחניון קרן הכרמל, ו-חוף הכרמל, הגיעו מאות מטיילים, זוגות ומשפחות עם ילדים לדווש בשבילי רון, וליהנות ממסלולים ייעודיים לרוכבי אופניים.

▼ מרכז הארץ;

אגמון החולה, ניתן לצפות בנדידת ציפורים, המראות ונחיתות לאורך כל היום של מיני ציפורים

● יערות גוש השרון ביער חורשים וביער קדימה, הבוקר, התחיל רגוע, וברגעים אלו המקום התחיל להתמלא.

● ירושלים; בהרי ירושלים – בסטף, היום מתקיימים סיורים מודרכים של קק”ל, למקום הגיעו אלפי אנשים ליהנות מהטבע, למנגל, לטייל ולדווש במסלולי אופניים.

עדיין, יש מקום לעוד מטיילים ובקק”ל, קוראים לציבור להגיע, לטייל ולחנות וליהנות ובעיקר להמשיך לשמור על הניקיון ביערות.

▼ דרום הארץ;

● פארק באר שבע; מדווח, יבגני פודלבסקי, כי נרשמה תנועה ערה של מטיילים החל משעות הבוקר, בעיקר חונים, אוכלים וממנגלים.

● ב-יער יתיר, להב, פארק ירוחם, פארק דימונה, יער מיתר, זרימת מטיילים החלה משעות הבוקר מאות אנשים לטייל וליהנות מנוף האזור.

● בפארק גולדה ובפארק נחל באר שבע, החל משעות הבוקר אלפים הגיעו בעיקר משפחות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן