חתולים | Cats

תערוכת חתולים בינ”ל ’Magic Cats 2010’ תתקיים בפסח בעיר רעננה

0
0

תערוכת Magic Cats 2010, הינה חגיגה לכל אוהבי החתולים. זהו מפגש מרתק בין מגוון עצום של חתולים ומשפחותיהם ◄ התערוכה המאורגנת ע”י המועדון של חובבי חתולים Cat Land Israel בחסות חב’ פורינה, תתקיים בין התאריכים 2-3/4/2010 בהיכל הספורט, רח’ הפלמ”ח 2, רעננה.
תערוכת חתולים בינ
תערוכת חתולים בינ”ל ’Magic Cats 2010’ תתקיים בפסח בעיר רעננה

בסוף השבוע 2-3/4/2010, תתקיים תערוכת חתולים בינ”ל ’Magic Cats 2010’, והפעם בעיר רעננה, פנינת השרון. תערוכה זו, פותחת את עונת תערוכות בעלי החיים בישראל, וזו השנה השלישית ברציפות בה מתקיימת תחרות חתולים בישראל, אליה מגיעים בעלי חתולים מיוחדים מרחבי הארץ ומאירופה.

מארגני התערוכה, מבטיחים, כי מדובר בגן עדן לאוהבי חתולים. חגיגה לעיניים והזדמנות נדירה לחזות במופעים ותצוגות של כ- 30 זני חתולים בהם; חתולים בריטיים, חתולים סיאמיים, חתולים פרסיים, חתולי סקוטים, חתולים מזן מינקון, ספינקסים ורבים אחרים.

יתקיימו מופע מיוחד של חתולי סקוטיש פולד, בעלי אוזניים מקופלות, מופע גורי חתולים מופע חתולים חלקים – ללא שיער, מופע חתולים בוגרים, מופע חתולים בריטיים.

חתולים, היו נושא לאגדות רבות עוד מימים ימימה. מהסיפור על החתול במגפיים, החתול שמיל והחתלתולה קיטי. בעבר, שימשו החתולים כחיות קדושות וחיות שנואות בימי רדיפת המכשפות, אך תמיד היו חלק מחייו של האדם וליוו אותו והיו חלק מהמערכת האקולוגית.

תערוכת Magic Cats 2010, הינה חגיגה לכל אוהבי החתולים באשר הם. זהו מפגש מרתק בין מגוון עצום של חתולים ומשפחותיהם. התערוכה, תאפשר לכל אחד ואחת להתענג על החתולים היפים והאהובים בישראל ובארצות נוספות.

כמו כן, יערכו במקום מעבר לתחרויות המסורתיות גם מכירה מיוחדת של חברת “פורינה” של מוצרי אוכל, קוסמטיקה, טיפוח ואביזרים לחתולים בלבד. וגם, יינתן במקום שירות ייעוץ וטרינרי לחתולים. יתקיימו פינות יצירה לילדים, איפור חתולי לילדים, תחרויות נושאות פרסים.

התערוכה תתקיים בין התאריכים 2-3/4/2010 בין השעות 10:30-19:00 בהיכל הספורט, רח’ הפלמ”ח 2, רעננה. הכניסה במחיר של 45 ₪ למבוגר, 25 ₪ לילד. ילד עד גיל 6 הכניסה ללא תשלום, כרטיס משפחתי 100 ₪.

התערוכה, מאורגנת על ידי המועדון של חובבי חתולים Cat Land Israel בחסות חברת פורינה, החברה המובילה בעולם לתזונה של ’חיות מחמד’ עם ידע וניסיון בנושא של למעלה מ-75 שנה.

המועדון, נחשב הגדול ביותר בארץ, ומאגד בתוכו גזעים שונים של חתולים; גם קלאסיים – בריטי, פרסי, הימלאי, ספינקס קנדי וגם גזעים נדירים יותר ומודרניים יותר; סקוטיש פולד, סקוטי קצר שיער, סקוטי ארוך שיער, סלקרירק רקס, דבון רקס, קורניש רקס, נייבסקיה מסקרדנאיה. החתולים, הגיעו מכל רחבי העולם; רוסיה, לטבייה, אוקראיה, ארה”ב, גרמניה, הולנד, בלגיה ועוד.

שופטות התערוכה, הינן פרופ’ אינינה מלניקובה, מרצה לביולוגיה מולקולארית באוניברסיטת מינסק, בעלת וותק של 25 שנים בשיפוט. והגב’ ויה קלוצניצה, נשיאת מועדון החתולים של ריגה, בעלת ותק של 30 שנה בתחום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן