נתניה עיר פלילים

אלמונים הציתו מכונית רפי קדוש חבר המועצה ויור סיעה הליכוד נתניה

קדוש, משמש כיום יו"ר איגוד ערים שרון צפוני לתברואה, המשטרה, מן הסתם, תחקור גם אם יש קשר לעיסוקו הנוכחי זאת לאור, העובדה, כי קודמו בתפקיד עו"ד אבי ללום, לשעבר חבר מועצת העיר נתניה, "זכה" אף הוא למנת איומים ולטיפול גם במכוניתו.
0
0

רפי קדוש חבר המועצה ויושב ראש סיעה הליכוד, בנתניה

מכונית הב.מ.וו (BMW) של חבר מועצת העיר נתניה, רפי קדוש, הוצתה הלילה בידי אלמונים. אל זירת הפשע ברחוב נויפלד בעיר, הוזעקו כבאים מתחנת הכיבוי המקומית וצוות שוטרים של משטרת נתניה. דווח כי איש לא נפגע, אולם נזק רב נגרם למכונית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

רפי קדוש, משמש כיום יושב ראש סיעה הליכוד, במועצת העיר נתניה, ובקדנציה הקודמת כיהן סגן ראש עיריית נתניה.

לפני שנה (מרץ, 2009), נבחר רפי קדוש לתפקיד יו”ר איגוד ערים שרון צפוני לתברואה.

מדובר בהתארגנות אזורית של הרשויות הנמצאות בחלק הצפוני של אזור השרון, והוא כולל כ- 400,000 נפש הנפרשים על שטח של כ- 400,000 דונם.

הרשויות החברות באיגוד ערים שרון צפוני לתברואה, הן; נתניה, רעננה, עמק חפר, לב השרון, חוף השרון, קדימה-צורן, תל מונד, פרדסיה, כפר יונה, אבן יהודה, זמר.

המשטרה, מן הסתם, תחקור גם אם יש קשר לעיסוקו הנוכחי זאת לאור, העובדה, כי קודמו בתפקיד עורך דין אבי ללום, לשעבר חבר מועצת העיר, “זכה” אף הוא למנת איומים ולטיפול גם בצמיגי מכוניתו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן