טיול נעים

משרד החקלאות ופיתוח הכפר, מציג, חוברת חדשה: “טיולים בעקבות עצים”

0
0

המידע בחוברת “טיולים בעקבות עצים”, נאסף במשך למעלה מ- 20 שנים ע”י המחלקה להנדסת הצומח, גננות ונוף במשרד החקלאות ופיתוח הכפר וע”י מתנדבים, במסגרת סקר עצים בוגרים ◄ את החוברת ניתן לרכוש במחיר עלות (הדפסה ומשלוח) של 30 ₪, באתר האינטרנט של משרד החקלאות ופיתוח הכפר, בכתובת: www.moag.gov.il.
משרד החקלאות ופיתוח הכפר, מציג, חוברת חדשה:
משרד החקלאות ופיתוח הכפר, מציג, חוברת חדשה: “טיולים בעקבות עצים”

ממש ממש ליד פתח ביתכם, עומד לו בשקט הייצור החי הגדול ביותר בעולם. אתם מופתעים? צאו ותראו. עצי ישראל, בנוכחותם המרשימה, מקשטים כל פינת רחוב, כל שדרה וסביר מאוד להניח שגם לעץ הקרוב לביתכם, או לחלונכם, יש סיפור חיים מעניין…

לכבוד חודש האילנות, הלא הוא חודש שבט, ולכבוד האביב המתקרב, משרד החקלאות ופיתוח הכפר, אסף עבורכם מספר מסלולי טיול בקרבת הבית, בעקבות עצים בוגרים בעלי סיפורים מעניינים בחוברת מיוחדת “טיולים בעקבות עצים” היוצאת לאור בימים אלה. החוברת, המודפסת על נייר נטול עץ, יוצאת בפורמט קטן שיתאים לשאת בתיק או לאחסן ב”תא הכפפות” ברכב.

חשיבותם ותרומתם של “עצי ישראל” היא רבה לנוף, לאסטטיקה, לאקלים, לאיכות הסביבה ולמורשתו של עם. העצים הינם הייצור החי בעל המימדים הגדולים ביותר ובעל משך חיים הארוך ביותר! העצים מהווים את נוף הארץ – זכר לעבר, סמל ההווה ותקווה לעתיד.

בארצות רבות בעולם, התפתחה תרבות ומסורת של שימור והגנה על עצים. בארצנו, מסורת זו היא בתחילת דרכה עקב היותנו בגלות תקופה ממושכת ועקב התלאות והמלחמות שהתרחשו בארצנו שנים רבות שהובילו לכריתת עצים רבים.

משימתה העיקרית של יחידת פקיד היערות במשרד החקלאות, הינה להגן ולשמור על עצי ארצנו – עצים הגדלים בבר ובתרבות, בערים, בהתיישבות הכפרית בצידי הדרכים ובשטחים הפתוחים. ההגנה הטובה ביותר על עצים הינה אהבתם! חינוך הציבור הרחב, הילדים והנוער לאהבת עצים, יסייעו בהגנה על סביבתנו. אהבת עצים מתחילה בהכרת העצים, בלמידה על תרומתם ובהאזנה לסיפוריהם.

על מנת שתוכלו להגיע אל העצים ואל סיפוריהם, אספו מומחי משרד החקלאות ופיתוח הכפר, לא פחות מ- 24 מסלולי טיול, בעיר ובכפר, בצפון ובדרום, במזרח ובמערב בעקבות עצים.

המידע בחוברת “טיולים בעקבות עצים”, נאסף במשך למעלה מ- 20 שנים על ידי המחלקה להנדסת הצומח, גננות ונוף במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, ועל ידי מתנדבים, במסגרת סקר עצים בוגרים.

את החוברת ניתן לרכוש במחיר עלות (הדפסה ומשלוח) של 30 ₪ בלבד, באתר האינטרנט של משרד החקלאות ופיתוח הכפר.

קריאה וטיול מהנים!

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן