כאן אשקלון

אשקלון: וטרינר, ד”ר גדי שרביט, נבחר למנהל המחלקה הווטרינרית של עיריית אשקלון

0
0

ד”ר שרביט פועל להמשיך ולחזק את הפיקוח על מוצרי מזון מן החי למניעת הרעלות מזון, להדק את הפיקוח על כלבים משוטטים למניעת מחלת הכלבת והעברת מחלות זואונוטיות, לחזק את הקשר עם העמותות למען בע”ח עם השירות הווטרינרי העירוני, לחינוך בני הנוער לסובלנות
אשקלון: וטרינר, ד
אשקלון: וטרינר, ד”ר גדי שרביט, נבחר למנהל המחלקה הווטרינרית של עיריית אשקלון

הוטרינר ד”ר גדי שרביט, נבחר פה אחד במכרז למנהל המחלקה הווטרינרית של עיריית אשקלון. בחירתו נעשתה במסגרת מכרז פומבי בו השתתפו בוועדת המכרזים נציגי משרד הפנים, ומשרד החקלאות. מינויו טעון אישור מועצת העירייה, שתתכנס בקרוב ותאשר את המינוי.

ד”ר שרביט, החל ללמוד רפואת בעלי חיים לאחר שירות ביחידה מובחרת, בשנת 1992. לאחר לימודי התואר הראשון, המשיך ד”ר שרביט אל לימודי תואר דוקטור ברפואה ווטרינרית באוניברסיטה לרפואה ווטרינרית קושיצ’ה-סלובקיה, שם סיים בהצטיינות יתרה.

לאחר לימודיו, השתלם דר’ גדי שרביט כשנה, במספר בתי חולים לחיות מחמד, בארצות הברית ובמקביל עבר את בחינות הרישוי בארה”ב.

למחלקה הוטרינרית הצטרף ד”ר שרביט בשנת 2001 ועד היום כיהן ד”ר שרביט, כרופא ווטרינר עירוני בעיריית אשקלון וכסגן מנהל המחלקה. בשנים 2003-2004, שימש כמרצה אורח בפקולטה לחקלאות.

עם היכנסו לתפקיד כממונה המחלקה הווטרינרית, הדברה ותברואת מים וכמנהל המחלקה, פועל ד”ר שרביט להמשיך ולחזק את הפיקוח על מוצרי מזון מן החי למניעת הרעלות מזון, להדק את הפיקוח על כלבים משוטטים למניעת מחלת הכלבת והעברת מחלות זואונוטיות.

כמו כן, לחזק את הקשר עם העמותות למען בע”ח עם השירות הווטרינרי העירוני, לחינוך בני הנוער לסובלנות, למניעת אלימות ולאהבת הטבע והסביבה, מתוך מטרה לשיפור רווחת בע”ח ותושבי העיר אשקלון כאחד.

דר’ שרביט, נשוי ואב לשניים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן