עסקים נעים

מעריב החזקות בע”מ: גידול של 3.8 מיליון שקל ברווח הגולמי לעומת הרבעון המקביל

0
0

תוכנית ההיערכות החדשה ב”מעריב החזקות” ממשיכה לתת את אותותיה החיוביים; צמצום ההפסד התפעולי ב-56% – מנכ”ל מעריב, אוה מדז’יבוז’: “קבוצת אנשים חדורת מוטיבציה ומטרה פועלת מדי יום, שעה שעה, ומתקדמת אל עבר יעדי הרווחיות, אותם הצבנו אל מול עינינו”.
מעריב החזקות בע
מעריב החזקות בע”מ: גידול של 3.8 מיליון שקל ברווח הגולמי לעומת הרבעון המקביל

מעריב החזקות בע”מ, הגישה היום (ג’), דוחותיה הכספיים לתקופה של תשעה חודשים ושלושה חודשים שהסתיימו ביום 30.9.2009; ברבעון השלישי של השנה הסתכמו הכנסות החברה בסך של 98.4 מיליון ש”ח לעומת 90.1 מיליון ש”ח ברבעון השני של השנה, ולעומת 107.6 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד.

החברה הצליחה לשפר את שיעור הרווחיות הגולמית בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, אשר עמד על 26.2% לעומת 20.5% ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי של “מעריב החזקות” ברבעון המדווח הסתכם ב- 25.9 מיליון ש”ח לעומת 22.0 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד, ולעומת 15.3 מיליון ש”ח ברבעון השני של השנה.

השיפור ברווח הגולמי, הינו פועל יוצא של יישום תוכניות ההנהלה, בהובלת המנכ”ל היוצא רוני קליינפלד, לקיצוץ משמעותי בהוצאות החברה, ובעיקר צמצום בהוצאות השכר.

כמו כן, דיווחה, מעריב, דיווחה על צמצום משמעותי של ה- EBITDA השלילי שעמד על 0.9 מיליון ש”ח ברבעון המדווח, וזאת בהשוואה ל- EBITDA שלילי בסך של 11.7 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד.

ההוצאות התפעוליות הכוללות של החברה ברבעון המדווח הסתכמו לסך של 108.9 מיליון ש”ח לעומת 126 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד ולעומת 111.4 מיליון ש”ח ברבעון השני של השנה.

ההפחתה המשמעותית בהוצאות החברה הכוללות, הינה הגורם העיקרי לצמצום ההפסד התפעולי של החברה ברבעון המדווח: 8.1 מיליון ש”ח לעומת 18.3 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד, ולעומת 23.5 מיליון ש”ח ברבעון השני של החברה.

בנוסף, ברבעון המדווח הצליחה מעריב החזקות בע”מ, לשפר משמעותית את התזרים השלילי מפעילות שוטפת- 3.5 מיליון ש”ח לעומת 11.8 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד, ולעומת 14.1 מיליון ש”ח ברבעון השני של השנה.

במהלך הרבעון השני של השנה העניקה החברה לעובדים אופציות בהיקף של עד 5% מהון מניות של החברה (על בסיס דילול מלא), וזאת בין היתר כפיצוי על ויתור העובדים על חלק משכרם.

במסגרת יישום תוכנית הרה ארגון בחברה חוזקה לאחרונה השדרה הניהולית.

לאחרונה, הצטרפה לחברה המנכ”לית, רו”ח אוה מדז’יבוז’, אשר שמשה בתפקידיה האחרונים כסמנכ”לית פיתוח עסקי ופיננסים ב”קשת” וכמנכ”לית רדיו תל אביב FM102.

כמו כן, ביוני השנה מונה יואב צור לעורך “מעריב”, אשר שימש במשך שנים כעורך הראשי של רשת מקומוני “זמן מעריב”; ורו”ח אודי שניג, אשר בתפקידו האחרון שימש כמשנה למנכ”ל בניו פארם, מונה לסמנכ”ל הכספים.

בסוף הרבעון השלישי של השנה הגישה מעריב החזקות בע”מ, טיוטה ראשונה של תשקיף מדף.

מנכ”ל מעריב, רו”ח אוה מדז’יבוז’; “תוכנית ההערכות בחברה, אכן נותנת את אותותיה כפי שניתן לראותם בדו”חות אלה. קבוצת אנשים חדורת מוטיבציה ומטרה פועלת מדי יום, שעה שעה, ומתקדמת אל עבר יעדי הרווחיות, אותם הצבנו אל מול עינינו.

העיתון היומי, כמו גם אתר האינטרנט והמגזינים ממשיכים להתחדש ולחדש, זאת לצד פרויקטים מגוונים המתוכננים למהלך השנה הקרובה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן