כאן נתניה

נתניה: הרמת כוסית ליזמים לכבוד ראש השנה במעמד שר התקשורת משה כחלון וראש העיר

0
0

ראש העיר נתניה, הגב’ מרים פיירברג-איכר: “אנו גאים בעובדה, כי השר משה כחלון, בחר ללמוד את מקצוע משפטים ב-מכללת נתניה ולקשור את עצמו עם העיר” ◄ מנכ”ל חל”ת, יצחק אדם: “מנהלת התעשיות שבחל”ת, פתוחה ליזמיות והצעות עסקיות חדשות”.
נתניה: הרמת כוסית ליזמים לכבוד ראש השנה במעמד שר התקשורת משה כחלון וראש העיר
נתניה: הרמת כוסית ליזמים לכבוד ראש השנה במעמד שר התקשורת משה כחלון וראש העיר

עשרות יזמים, אנשי עסקים ומנכ”לים, התכנסו אתמול (ראשון) במעמד שר התקשורת ח”כ משה כחלון, וראש העיר נתניה, הגב’ מרים פיירברג-איכר, להרים כוסית לכבוד השנה החדשה.

שר התקשורת ח”כ כחלון, מסר באירוע הרמת הכוסית לכבוד השנה החדשה, כי; “העיר נתניה, הינה העיר המקושרת ביותר בארץ. 4 חברות תשתית הולכת אינטרנט, מעבירים מהירויות עצומות דרך סיבים הפרושים בעיר, מה שמאפשר ליזמים בעיקר בתחום ההי-טק והתקשורת לבחור בעיר נתניה למקום מושבם”.

כמו כן, הוסיף, השר כחלון, כי; “העיר נתניה, התפתחה בשנים האחרונות לאחד ממרכזי היי-טק החשובים במדינה ועל כך, גאוותנו”.

ראש העירייה הגב’ מרים פיירברג-איכר, ביקשה להודות לשר, וציינה, כי: “אנו גאים בעובדה, כי השר כחלון, בחר ללמוד את מקצוע משפטים ב-מכללת נתניה ולקשור את עצמו עם העיר”.

עוד הוסיפה הגב’ פיירברג-איכר, ראש העיר, כי; ” בעיר נתניה, מגלגלים שטיח אדום בפני היזמים החל מרמת הרעיון ועד רמת הביצוע בשטח”.

מנכ”ל חל”ת (החברה לפיתוח ולתיירות נתניה בע״מ), מר יצחק אדם, סקר את הפרויקטים המתוכננים השנה בכל רחבי העיר והוסיף, כי; “מנהלת התעשיות שבחל”ת, פתוחה ליזמיות והצעות עסקיות חדשות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן