חדשות בארץ

שלושה בני אדם, טבעו למוות בחוף קיסריה ובחוף תל אביב

0
0

שניים טבעו למוות (אורי קונסטנטין, מהמושבה בנימינה, ומרוואן בסימי, ג’לג’וליה), כשניסו להציל את עזאם עודה, חתנו של בסימי, הנעדר עדיין ◄ החיפושים, אחריו מתחדשים הבוקר ◄ משרד הפנים, מבהיר פעם נוספת חשיבות הרחצה בחופים מוכרזים בלבד
שלושה בני אדם, טבעו למוות בחוף קיסריה ובחוף תל אביב
שלושה בני אדם, טבעו למוות בחוף קיסריה ובחוף תל אביב

השבת השחורה בחופי הרחצה בארץ: שלושה בני אדם, טבעו למוות בחוף קיסריה, ובחוף תל אביב. זאת כאשר בחוף “חופשונית” קיסריה, התרחשה דרמה ובסופה טרגדיה, כשגבר צעיר עזאם עודה, בן 36, תושב ג’לג’וליה, נכנס לים באזור אסור לרחצה, עקב זרמי המים החזקים, באותה שעה הוא נסחף לעומק הים, וסימן, כי הוא טובע, מרוואן בסימי, חמו, בן 49, אף הוא מג’לג’וליה, נכנס לים, ועשה ניסיון להצילו, אך גם הוא לא שרד את עוצמת זרמי וגלי המים, וטבע.

מי שהיה במקום והבחין בדרמה, היה הנאצל באדם, אורי קונסטנטין, בן 49, תושב המושבה בנימינה, נשוי ואב לילדים, שחירף את נפשו, זינק אל המים הגועשים, ועשה כל שיכול היה להציל את השניים, וטבע למוות.

השניים, נפלטו אל החוף, במצב קשה מאוד. מתן יודפת, פראמדיק של מד”א אזור שרון, שההגיע לנקודת החוף בה התרחש האירוע, ידע לספר, כי: “כשהגענו, הבחנו בשני גברים, ששכבו על החול והיו מחוסרי הכרה. ביצענו בהם פעולות החייאה, במהלכן, הצטרפו אלינו שני צוותי טיפול נמרץ, נוספים. כל הניסיונות שלנו, עלו בתוהו, ורופא מד”א, קבע בסופו של דבר את מותם של השניים”.

כוכבה, אשתו, של אורי קונסטנטין, התעלפה, כשחזתה בניסיונות להציל את בעלה, היא הוחשה אל בית החולים, ומאוחר יותר שוחררה והגיעה לביתה בעזרת בני משפחתה, ההמומים והכואבים.

גופותיהם, של השניים, כאמור, נמשו מן הים, ועזאם עודה, עודו נעדר. לפי שעה (בעת כתיבת שורות אלו), קיים חשש לחייו, והערכה המתחזקת ככל שהשעות נוקפות, כי גם הוא טבע למוות.

רב פקד רמי רז, סגן מפקד תחנת המשטרה של חדרה, מסר, כי כוחות השיטור הימי וחיל הים, באזור, ביצעו חיפושים אחריו גם בסיוע מסוק, החיפושים, מתחדשים הבוקר הזה (ראשון).

שעות אחדות מאוחר יותר, טבע למוות גבר כבן 35, בעיר תל אביב. דווח, כי הוא נכנס למים בחוף הים, הסמוך לטיילת רח’ הרברט סמואל. אזרחים שהיו במקום, הוציאו את הגבר הצעיר ואנשי ניידת טיפול נמרץ, אשר חשו אל החוף, נאלצו לקבוע את מותו זאת לאחר ניסיונות החייאה ממושכות. גופתו, הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

עם היוודע דבר האסון במושבה בנימינה, באו אמש (מוצ”ש) והתקבצו תושבים רבים בביתו של אורי קונסטנטין, יליד בנימינה, בעל מפעל לתריסים, שהוקם בשנת 1988, ואשר נחשב לאוהב ים, מאז היותו ילד, נהג לשחות, לצלול, ולדוג. בשירותו הצבאי, שירת בחיל הים על ספינת דבור.

קונסטנטין, הותיר אחריו, אשה כוכבה, ושני ילדים: גל וחיילת טל. הלוויתו של אורי קונסטנטין, תתקיים היום, בשעה 17:30 בבית העלמין במושבה בנימינה.

משרד הפנים, מבהיר פעם נוספת את חשיבות הרחצה בחופים מוכרזים בלבד, בהם יש שירותי הצלה, בשעות שתחנות ההצלה פתוחות – שעות אותן קבעה הרשות המקומית ולהישמע להוראות המצילים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן