דיני עבודה - פסקי דין

קנס בסך 34,500 שקלים על מלון קיסר טבריה בגין עבירות על חוקי עבודה סוציאליים

0
0

מהראיות, עלה, כי לא ניתנה מנוחת פיצוי בניגוד להיתר הכללי להעבדה בבתי אירוח במנוחה השבועית ובשעות נוספות ולחוק שעות עבודה ומנוחה. משרד התמ”ת: יש חשיבות לאכיפה הפלילית במקרים בהם מעסיק לא נותן לעובדו מנוחת פיצוי בניגוד לחוק שעות עבודה
קנס בסך 34,500 שקלים על מלון קיסר טבריה בגין עבירות על חוקי עבודה סוציאליים
קנס בסך 34,500 שקלים על מלון קיסר טבריה בגין עבירות על חוקי עבודה סוציאליים

משרד התמ”ת, באמצעות עו”ד סאוסן נאטור–חסון, ממחוז חיפה והצפון, הגיש כתב אישום נגד חברת מלון קיסר (טבריה) בע”מ, שבבעלותה ובניהולה נמצא בית המלון הידוע בשם מלון קיסר ברחוב הטיילת בעיר טבריה, וזאת בגין עבירות על חוק שעות עבודה ומנוחה ועל חוק הודעה לעובד (תנאי עבודה).

יצוין, כי, כתב האישום הוגש בעקבות פתיחת חקירה של המחלקה לאכיפת חוקי עבודה במשרד התמ”ת במחוז חיפה והצפון, אשר במסגרתה נגבו עדויות מעובדי החברה במלון קיסר בטבריה, וכן, נחקרו מנהל המלון ומנהלת משאבי אנוש של המלון.

מהראיות, עלה, כי לא ניתנה מנוחת פיצוי בניגוד להיתר הכללי להעבדה בבתי אירוח במנוחה השבועית ובשעות נוספות ולחוק שעות עבודה ומנוחה.

יובהר, כי ההיתר הספציפי לענף, אומנם, מתיר העסקת עובדים במנוחה השבועית, אך מחייב מתן מנוחת פיצוי לעובד שהועסק במועד המנוחה השבועית שלו. כמו כן, לא ניתנה הודעה בכתב על תנאי עבודה לתשעה מעובדי המלון, כמחויב על פי חוק.

כב’ השופטת אורית יעקבס מ-ביה”ד האזורי לעבודה בעיר נצרת, קיבלה את הסדר הטיעון אליו הגיעו הצדדים והרשיעה את החברה בעבירות שיוחסו לה בכתב האישום.

על החברה הושת קנס בסך של 34,500 שקלים והיא חויבה לחתום על התחייבות בסך של 100,000 שקלים למשך 3 שנים להימנע מביצוע העבירות נשוא כתב האישום.

עו”ד סאוסן נאטור חסון, הדגישה את החשיבות של האכיפה הפלילית במקרים בהם מעסיק לא נותן לעובדו מנוחת פיצוי בניגוד ל-חוק שעות עבודה ומנוחה ובניגוד להיתר הכללי להעבדה בבתי אירוח במנוחה השבועית ובשעות נוספות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן