ספורט אחר

לימור לבנת, שרת התרבות והספורט: הספורט המוטורי בישראל תופס תאוצה

0
0

משרד התרבות והספורט יעלה מחר לדיון ואישור בוועדת החינוך של הכנסת ארבע תקנות נהיגה ספורטיבית ◄ שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת: אישור התקנות מחר בוועדה יהווה צעד נוסף בדרך להפעלה מסודרת של ספורט מוטורי בישראל
לימור לבנת, שרת התרבות והספורט: הספורט המוטורי בישראל תופס תאוצה
לימור לבנת, שרת התרבות והספורט: הספורט המוטורי בישראל תופס תאוצה

משרד התרבות והספורט, יעלה מחר (שלישי), לדיון ולאישור בוועדת החינוך של הכנסת, 4 תקנות נהיגה ספורטיבית: רישיון נהיגה תחרותי, רישיון כלי תחרותי, ביטוח ומדריך ומאמן. בין היתר קובעות התקנות, כי כלי הרכב התחרותיים, יחויבו לשאת לוחית זיהוי מיוחדת. כמו כן, רק מדריכים שהוסמכו לכך ועברו מבחן עיוני וקורסים שונים יוכלו לעסוק כמדריכים ומאמנים בתחום.

התקנות, נועדו להסדיר את ענף הספורט המוטורי באופן חוקי בישראל. בינתיים, נודע, כי מספר רשויות מקומיות, כבר הביעו התעניינות בהפעלת מגרשי המרוצים בשטחן ובהן קצרין ו-רמת נגב. אנשי משרד התרבות והספורט, כבר שוקדים על הליכים מתקדמים לקידום בניית המגרשים.

המשרד, מציב בסדר עדיפויות גבוה את הפעלת הספורט המוטורי בהקדם בישראל. אישורן של תקנות אלו, בנוסף ל- 8 התקנות הנוספות, שיובאו לדיון בוועדת החינוך והכספים של הכנסת בזמן הקרוב, יסדיר הלכה למעשה את ענף המרוצים המוטוריים במדינת ישראל.

ספורט מוטורי, הוא שם כולל למגוון ענפי הספורט בהם נעשה שימוש ברכב ממונע. הספורט המוטורי כולל מירוצים, ותחרויות מיומנות שליטה ברכב. המרוצים הנפוצים ביותר הם; מרוץ מכוניות, מרוץ אופנועים, קארטינג ומרוץ סירות. (מתוך ויקיפדיה).

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת; “אישור התקנות מחר בוועדה, אחרי יותר משנתיים של עבודה ודיונים רבים בין משרדי הממשלה, יהווה צעד נוסף בדרך להפעלה מסודרת של ספורט מוטורי בישראל”.

השרה לבנת, מוסיפה כי; “מרוצי מכוניות חוקיים, יוכלו להעשיר את קופת המדינה במיליוני שקלים וליצור מקומות עבודה נוספים שכל כך חיוניים למשק בתקופה זו.

כולי תקווה, כי בקרוב מאוד ישראל, תצטרף למדינות המפותחות המעודדות תרבות מוטורית מפותחת”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן