כאן נתניה

נתניה: הרקדנית–דוגמנית, אנה ארונוב, תוביל את קמפיין מרכז העיר

0
0

ארונוב הנתנייתית שהתפרסמה בתוכנית “רוקדים עם כוכבים”, תקרא לתושבי נתניה לקחת חלק באודישנים, שייערכו בהיכל התרבות בתחילת אוגוסט, במהלכם, יבחרו כמה מן הפנים המייצגות של העיר ◄ ארונוב צולמה ע”י הצלם עידו איז’ק שצילם קטלוג פוקס עם בר רפאלי
נתניה: הרקדנית–דוגמנית, אנה ארונוב, תוביל את קמפיין מרכז העיר
נתניה: הרקדנית–דוגמנית, אנה ארונוב, תוביל את קמפיין מרכז העיר

הרקדנית–דוגמנית הנוצצת, אנה ארונוב, שרקדה עם כוכבים כבת זוגם של ליאור מילר, חיים רביבו והשחקן סמי הורי – נבחרה על ידי משרד הפרסום WM BRANDING בבעלות דני זילברמן להוביל את קמפיין מרכז העיר נתניה.

ארונוב, תקרא לתושבי נתניה לקחת חלק באודישנים, שייערכו ב”היכל התרבות” בעיר נתניה בתחילת חודש אוגוסט, במהלכם, יבחרו כמה מן הפנים המייצגות של העיר.

הדמויות שיבחרו, יככבו בקמפיין השקת פרויקט התחדשות מרכז העיר ויעלו על פוסטרים ושלטי חוצות.

ארונוב הנתנייתית – צולמה בסטודיו של הצלם עידו איז’ק (שצילם בין השאר את הקטלוג היוקרתי של רשת פוקס עם בר רפאלי ו-נועם טור).

אנה ארונוב (נולדה ב-22 בינואר 1982 בקירגיזסטן), רקדנית, משתתפת “רוקדים עם כוכבים” ומנחת טלוויזיה ישראלית.

ארונוב רוקדת לדבריה מגיל 6, ובגיל 18 עלתה לישראל עם משפחתה. משנת 2002 רוקדת אנה עם הרקדן דני יוחטמן, גם הוא משתתף “רוקדים עם כוכבים”, והשניים משתתפים בתחרויות בארץ ובעולם. זוג הרקדנים זכה בגביעי ישראל בריקודים לטינו-אמריקאיים בין השנים 2003-2005.

ארונוב, זכתה לחשיפה בשנת 2005, כזוגתו לריקודים של סמי הורי בתוכנית המציאות של “רשת”, “רוקדים עם כוכבים”, עמו הגיעה לגמר התוכנית בינואר 2006, אך הפסידה ל-אליענה בקייר ו-אורון דהן. באותה שנה חזרה אנה לעונה השנייה של התוכנית, כבת זוגו לריקודים של הכדורגלן חיים רביבו, שוב הגיעה לגמר, והפסידה ל-גיא אריאלי ו-מאשה טרויאנסקי.

לקראת העונה השלישית של התוכנית, שעלתה ב-2007, הודיעה ארונוב, כי לא תשתתף כמתחרה, ולאורך העונה הופיעה כמדריכת סגנונות יחד עם בן-זוגה לריקודים, דני יוחטמן. באותה שנה הצטרפה אנה לצוות תוכנית הפאנל של “הוט 3”, “בנות”, לצד דנה ספקטור, רבקה מיכאלי ו-עדן הראל.

בשנת 2008, חזרה ארונוב לעונתה הרביעית של התוכנית לצד בן זוגה ליאור מילר והודחה בפעם הראשונה, בשלב חצי הגמר. מתוך ויקיפדיה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן