המכביה ה-18

אתר הספורט ONE בשת”פ עם המכביה ה-18 – יפיק עבור המכביה תוכנית סיכום יומית

0
0

התוכנית שתשודר לעולם היהודי בתפוצות ◄ בנוסף, ישמש ONE כאתר המרכזי של התחרויות, יקים מיני-סייט ייעודי ובו סיקור יומי וריכוז תקצירי המשחקים ◄ ONE יכין בשיתוף JLTV כתבות צבע הסוקרות את המתמודדים וצפויות להיות משודרות ברחבי ארה”ב
אתר הספורט ONE בשת
אתר הספורט ONE בשת”פ עם המכביה ה-18 – יפיק עבור המכביה תוכנית סיכום יומית

ONE, אתר הספורט של ישראל, מממשיך להרחיב את מעורבותו באירועי הספורט המרכזיים של ישראל, ע”י שת”פ עם המכביה ה-18. על פי הסיכום, ישמש ONE כאתר המרכזי של המשחקים וזאת באמצעות מיני סייט ייעודי, שיוקם יחד עם מארגני המכבייה ויכיל סיקור יומי, כתבות, פרשנויות, קטעי ארכיון ממכביות קודמות וכן ריכוז התקצירים משידורי הטלוויזיה.

גולת הכותרת, של השת”פ, תהיה תוכנית סיכום יומית טלוויזיונית, בשפה האנגלית, בהפקת ONE אשר תופץ לעשרות מדינות בהן קיימות קהילות יהודיות גדולות. בנוסף, יפיק ONE בשיתוף הטלוויזיה היהודית בארה”ב, ה-JLTV, כתבות צבע ומשדרים על המתמודדים הרבים ועל המשחקים עצמם.

תשומת לב נכבדה, יתפוס הסיקור של שני ספורטאים גדולים בתחומם; השחיין היהודי ומדליסט אולימפי מבייג’ין, גייסון לייזאק וכן אגדת הכדורגל, שחקן מנצ’סטר ונבחרת אנגליה, סר בובי צ’רלטון, שיצעד בטקס הפתיחה.

המכביה ה- 18, תיפתח ב- 13 ביולי, ותציג למעלה מ-7000 ספורטאים יהודיים, מ-65 מדינות, שיתחרו ביניהן במגוון מקצועות הספורט. לא ידוע לרבים, אבל המכבייה, נחשבת לאירוע הספורט השלישי בגודלו בעולם, מבחינת כמות המשתתפים, אחרי המשחקים האולימפיים והאוניברסיאדה.

יו”ר הוועדה המארגנת של המשחקים, איתמר הרמן; “זו עומדת להיות המכביה המסוקרת והמשודרת ביותר מכל המכביות שקדמו ול-ONE, תיהיה תרומה נכבדה לכך. כמו תמיד המכביה היא אירוע המקשר בין יהודי הגולה לישראל, ואני בטוח שבאמצעות האולפן והשידורים באינטרנט נצליח להביא את דבר המכביה לקהל רחב יותר של צופים בארץ ובעולם”.

אודי מילנר, מנכ”ל ONE; “כאתר הספורט של ישראל, אתר ONE, מחויב להיות בכל מקום בו מתקיימים אירועי הספורט הגדולים ביותר ואנו שמחים שארגוני הספורט המרכזיים בישראל, דוגמת מארגני המכביה והועד האולימפי הישראלי, בחרו ב- ONE להיות אתר הבית המרכזי שלהם.

אתר ONE, אמון על אלפי שעות של הפקות תוכניות איכות ומבזקי ספורט, המביאים לכל חובבי הספורט בישראל, סיכום ממצה ואיכותי של הרגעים הגדולים והקטנים בספורט הישראלי. כעת, עם הפקת מהדורה יומית לסיכום משחקי המכביה, יוכלו ליהנות מתכנים אלו, גם אוהדי הספורט בעולם כולו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן