חתומים בלב ישראל

סמ”ר נתאי שטרן ז”ל, נפל במבצע “עופרת יצוקה”

לוחם גולני בן 21 מהעיר ירושלים, נפל ב-06.01.2009, יום שלישי י’ טבת תשס"ט ■ בני משפחתו של נתאי: גאים בו ויודעים שהוא נלחם את המלחמה בשביל עם ישראל ותושביו. סבתו אמרה עם היוודע דבר האסון: הוא היה הפרח הכי יפה בגן, למד בישיבת בני חיל בירושלים
0
0
סמ"ר נתאי שטרן ז"ל, נפל במבצע "עופרת יצוקה"
סמ”ר נתאי שטרן ז”ל, נפל במבצע “עופרת יצוקה”

סמ”ר נתאי שטרן ז”ל, נהרג במחנה ג’בליה שברצועת עזה. התקרית בה נהרגו ונפצעו החיילים התרחשה בשעות הערב במחנה הפליטים ג’בליה שברצועת עזה, לאחר שטנק של צה”ל, ירה בשוגג פגז לעבר בית בו שהו חיילי גולני.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ‘פורטל כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

שטרן, בן ה-21, היה בן הזקונים ולו שני אחים ושתי אחיות. הוא נלחם לשרת ב”גולני” כמו אחיו הגדולים ולא ביחידת ההנדסה אליה היה צריך להתגייס. “נתאי, היה ילד מתוק שכולו טוב, אור, חיוכים ושמחה. הייתה לו אהבת חיים מטורפת וחלומות גדולים.

“נתאי הוא לוחם של עם ישראל”, סיפרו עליו, בני משפחתו, כי; “היה בחור טוב לב, צנוע עם אהבה לחיים ושפע של חלומות לעתיד, שהתעקש, לאחר שסיים את לימודיו בישיבת נחלים בעיר ירושלים, להתגייס ל”גולני” למרות שהיה אמור להתגייס להנדסה”.

הפעם האחרונה אשר בה שוחח נתאי עם בני משפחתו הייתה במוצאי שבת האחרונה לפני נפילתו. אז הוא נפרד מהוריו ואמר להם, כי הוא אוהב אותם וכי הוא לא יוכל לדבר איתם מספר ימים.

בני משפחתו של נתאי, סיפרו, כי הם גאים בו ויודעים שהוא נלחם את המלחמה בשביל עם ישראל ותושביו. סבתו אמרה עם היוודע דבר האסון; “הוא היה הפרח הכי יפה בגן, למד בישיבת בני חיל בעיר ירושלים.

ראובן, אביו של נתאי, הוסיף ברגעים הקשים, עם היוודע הבשורה הקשה: “נתאי, היה הילד שלי, אבל זה אבל של כל עם ישראל ושלנו במיוחד. זו שעה קשה מנשוא”.

מקרובים למשפחה, סיפרו, כי אמו של נתאי אינה כועסת או מאשימה את החיילים, אשר ככל הנראה גרמו למותו של בנה. עוד סיפרו, כי היא ביקשה לחזק את ידיהם של לוחמי צה”ל ברצועת עזה.

סמ”ר ניתאי, הותיר אחריו הורים, שני אחים ושתי אחיות. הוא הובא למנוחת עולם בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, ירושלים.

יהי זכרו ברוך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן