טיול נעים

קק”ל בנמל – מיצג קופסאות כחולות ענקיות והפעלות לילדים ברוח החג בצפון נמל תל אביב

0
0

האירוע המרכזי של קרן קימת לישראל ביום העצמאות ה- 61 למדינת ישראל: באירוע יוצגו קופסאות כחולות מתקופות שונות מאז היווסדה של קק”ל (1901), קופסאות קק”ל בעלות ערך היסטורי מתחילת המאה. כמו-כן יתקיימו הופעות של מפעילים אשר יספרו אודות הקופסאות הכחולות.
קק
קק”ל בנמל – מיצג קופסאות כחולות ענקיות והפעלות לילדים ברוח החג בצפון נמל תל אביב

ביום העצמאות ה-61 למדינת ישראל, תקיים קרן קימת לישראל, בשיתוף חברת אתרים, אירוע חגיגי לכל המשפחה בצפון נמל תל אביב. באירוע יוצגו קופסאות כחולות מתקופות שונות מאז היווסדה של קק”ל (1901) וקופסאות בעלות ערך היסטורי מתחילת המאה הקודמת. בתאריך ה- 29.4, יום העצמאות ה-61 למדינה, תערוך קק”ל בשיתוף חברת אתרים המנהלת את מתחם צפון נמל תל-אביב הפנינג קופסאות כחולות לכבוד החג.

החל משעות הבוקר ועד שעות הערב, יוכלו המבקרים לחזות בתערוכה של קופסאות כחולות ענקיות, במייצג אמנותי של 14 קופסאות שעוצבו בהתנדבות על ידי אמנים ישראליים אשר נתנו פירוש אמנותי אישי ל”קופסה הכחולה”.

גובה כל קופסה כ-1.5 מטר, רוחבה 95 ס”מ ועומקה 50 ס”מ. בין האמנים שעיצבו את הקופסאות: הצלם; זיו קורן, המאייר; אורי פינק, האמן; ציבי גבע ועוד.

בנוסף, יוצגו באירוע קופסאות כחולות מתקופות שונות מאז היווסדה של קק”ל (1901), קופסאות קק”ל בעלות ערך היסטורי מתחילת המאה הקודמת שנתרמו ע”י פרופ’ שאול לדני.

כמו-כן, יתקיימו הופעות של מפעילים אשר יספרו אודות הקופסאות הכחולות. שחקנים יפעילו את הקהל במשחקי תפקידים של דמויות מההיסטוריה של מדינת ישראל, כגון: דוד בן גוריון ו-בנימין זאב הרצל. כמו-כן, יוצבו במקום פינות הפעלה ויצירה לטובת הילדים שיגיעו לאירוע.

ההשתתפות באירוע היא ללא תשלום ומיועדת לכל המשפחה.

▼ “הלל לישראל” – חגיגת עצמאות ביער אשתאול – ליל העצמאות, יום שלישי, ד’ באייר, 28 באפריל, בשעה 23:30
.
ביום הולדתה ה– 61 של מדינת ישראל, אנו מזמינים אתכם לחגוג את חג העצמאות בחוויה מיוחדת! נסב ביער אשתאול, נספר את “הגדת העצמאות” עם שירים, ריקודים וסיפורים אישיים. בתשלום: 80 שקלים למשתתף, 50 שקלים לידיד.

▼ “טיולי חג” – בעקבות סיפורי קרב – בצפון, בדרום ובמרכז – חג העצמאות, יום רביעי, ה’ באייר, 29 באפריל, בשעה 10:00.

בצפון: נטייל בין משלטי סג’רה לכפר לוביה שביער לביא, בעקבות קרבות מלחמת העצמאות שהכריעו במידה רבה את מפת מדינת ישראל בכלל ואת גורלו של הגליל התחתון בפרט, בהדרכת ד”ר אסתי ינקלביץ.

במרכז: נטייל ברגל ברכס שיירות – טיול לאוהבי לכת בין המשלטים, במסלול שאורכו כ- 4 ק”מ. משך הטיול כשלוש שעות.

בדרום: נטייל בעקבות החלוצים של אז ושל היום מאדמות דנגור, דרך יער השלום ואנדרטת עוצבת הפלדה אל ישובי חלוצית. בתשלום סמלי: 10 שקלים למשתתף. יש להירשם מראש ב”קו ליער”.

▼ “יום של משמעות ועצמאות” – חג בחצר קק”ל בכברי ובגבעת ישעיהו – חג העצמאות, יום רביעי, ה’ באייר, 29 באפריל, בשעה 10:00.

קופסאות כחולות ענקיות, במייצג אמנותי של 14 קופסאות

הצטרפו אלינו עם בני משפחותיכם וחברים ליום טיול, בילוי ופיקניק חגיגי. קרן קימת לישראל ורשות העתיקות מזמינות אתכם לבלות ולחגוג בדרך שונה ומיוחדת את יום חגה של מדינת ישראל בטיול וביצירה.

נתחיל בטיול ברגל לכל המשפחה מחצר קק”ל בכברי אל חניון השיירה, ובשביל חורבת בורגין בפארק עדולם. נחזור לחצר קק”ל ונצטרף לפעילות חווייתית, כולל סדנאות יצירה ו”שעת סיפור” עם בנימין זאב הרצל.

בחצר קק”ל תוכלו ליהנות מפיקניק עצמי (ללא הדלקת אש וללא מכירת מזון). בתשלום סמלי: 10 שקלים למשתתף. יש להירשם מראש ב”קו ליער”.

▼ “אנו מכריזים בזאת” – טיול משפחות לכבוד 61 שנות המדינה בפארק רבין – יום שישי, ז’ באייר, 1 במאי, בשעה 14:00.

פעילות מרתקת שהוכנה על ידי מתנדבי שנת שירות בקק”ל, בעקבות החזון והמעשה הציוני, מראשיתו ועד מלאת 61 שנים למדינה. במהלך האירוע תפתרו חידות מעניינות, תגלו דברים שלא ידעתם על האנשים ש”עשו את זה” – ובזכות מעשיהם הגענו עד הלום.

הטיול ייערך ברגל ובמכוניות פרטיות בשבילי פארק רבין בדרך אל העיר. בתשלום: 30 שקל לילד, 20 שקל לילד ידיד; 20 שקל להורה מלווה, 10 שקל לידיד. לקבלת פרטים ואירועים נוספים : מוקד ’קו ליער’, טלפון; 1-800-350-550.

קק”ל, מאחלת יום עצמאות שמח לכלל תושבי ישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן