קיבוץ

התנועה הקיבוצית, מציעה שירות חדש: לוח “דרושים” מקוון לחברי קיבוץ

0
0

המטרה: סיוע במציאת עבודה למאות חברי קיבוץ שפוטרו בחודשים האחרונים עקב המשבר הכלכלי. ביומיים הראשונים מאז השקתו נרשמו 125 חברים במאגר מחפשי העבודה
התנועה הקיבוצית, מציעה שירות חדש: לוח
התנועה הקיבוצית, מציעה שירות חדש: לוח “דרושים” מקוון לחברי קיבוץ

שירות חדש של התנועה הקיבוצית: השבוע עלה לרשת “לוח מחפשי עבודה” באינטרנט “אתר הקיבוצים”. המיקום המדויק – מתחת למילה “לוחות” בתפריט הראשי של האתר.

יוזמי האתר של לוח “דרושים” ייחודי למגזר הקיבוצי, הם רוני בוכמן (איגוד התעשייה הקיבוצית), עומר ברנע (אגף הכלכלה של התנועה) ואירית בר-נתן מנהלת אתר הקיבוצים.

הזרז ליצירת האתר הוא המשבר הכלכלי העולמי, שלא פסח על המשק הישראלי ובתוכו המגזר הקיבוצי, במסגרתו פוטרו בחודשים האחרונים גם מאות חברי קיבוץ שעבדו באחד מענפי הקיבוץ, או בתעשייה הקיבוצית, או כ”עובדי חוץ” (40% מחברי הקיבוצים כבר עובדים מחוץ לקיבוץ ומכניסים משכורתם לקופה המשותפת).

לאור תהליכי ההפרטה בקיבוצים, והעברת עיקר האחריות להתפרנסות מהקיבוץ לחבר עצמו, אנו חשים בחודשים האחרונים צורך הולך וגדל של חברי קיבוץ, ושל מנהלי משאבי אנוש וכוח אדם בקיבוצים ובמפעלי התעשייה הקיבוצית, לאתר ולבדוק אפשרויות תעסוקה והתפרנסות- בקיבוצים, במפעלים, בעסקי יזמות, ובחקלאות. עדות לכך היא שביומיים מאז השקת אתר ה”דרושים” נרשמו במאגר 125 חברים!

אתר “הדרושים” ממיין את דורשי העבודה לפי 20 אזור גיאוגרפי ותחומי שיפוט של מועצות אזוריות, וכן על פי 20 תחומי עיסוק מבוקשים. יש גם התייחסות להיקף המשרה, להשכלה נדרשת, ולקורות החיים של דורש העבודה.

ההרשמה בלוח ה”דרושים” פשוטה: להירשם כמחפש עבודה, או כעובד, יכול כל אדם. לעומת זאת, מנהל משאבי אנוש שירצה להיעזר במאגר דורשי העבודה יצטרך לפנות לכתובת (mw@tkz.co.il), על מנת לקבל גישה (סיסמא) וכניסה למאגר. הצורך בסיסמא – שמירת פרטיות הנרשמים ופיקוח שרק מי שקיבל הרשאה יוכל לצפות בפרטיהם האישיים ובקורות חיי הנמצאים במאגר מחפשי העבודה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן