מכבי נתניה

מכבי נתניה זכתה בטורניר כדורגל ע”ש שמוליק פרלמן ז”ל

0
0

כדורגלן העבר עודד מכנס, הוזמן לשאת דברים: “מכבי נתניה היא מועדון גדול ואני שמח על המסורת שהחלה לפני שלוש שנים לקיים טורניר לזכרו של שמוליק פרלמן ועצם העובדה שמדי שנה ילדים בני דור אחר לומדים על פועלו של פרלמן ז”ל היא מבורכת
מכבי נתניה זכתה בטורניר כדורגל ע
מכבי נתניה זכתה בטורניר כדורגל ע”ש שמוליק פרלמן ז”ל

טורניר לזכרו של מאמן העבר האגדי של מכבי נתניה, שמוליק פרלמן ז”ל, נערך אתמול (שלישי) במכון וינגייט, זו השנה השלישית ברציפות. הטורניר ביוזמת הבעלים דניאל יאמר, הנהלת המועדון ומשפחת פרלמן, זכה שוב להצלחה והניב כדורגל איכותי וברמה גבוהה. בטורניר נכחו נציגי המועדו, מחלקת הנוער, שחקני עבר (עודד מכנס והשוער אריה אלטר) וכמובן משפחת פרלמן על כל דורותיה.

בטורניר נטלו חלק קבוצות טרום א’ (שנתון 98’) של מכבי נתניה, הפועל פתח תקוה, מכבי פתח תקוה והפועל ראשון לציון. המשחקים החלו כבר ב-9:00 כאשר מכבי פתח תקוה פגשה את הפועל ראשון לציון. בין שתי הקבוצות התפתח משחק צמוד שהסתיים בניצחון 5:4 של מכבי פתח תקוה.

במקביל התקיים חצי הגמר השני בו פגשה המארחת מכבי נתניה את הפועל פתח תקוה. הקבוצה שמאומנת ע”י שלומי וילנר ו-יוסי טוויל לא השאירה הרבה סיכוי לאורחת וניצחה בצורה משכנעת 1:7. את השערים כבשו ליאור נשר: 2, רן בר, יובל קמינקא, אוהד חזות, בר גל ויהודה סבג. לאחר מנוחה קצה, נפגשו שתי המפסידות למשחק על המקום השלישי בו ניצחה הפועל ראשון לציון את הפועל פתח תקוה בתוצאה 5:7.

משחק הגמר הפגיש את מכבי נתניה וקבוצת מכבי פתח תקוה והחל בשעה 11:00. כבר בפתיחה הראתה מכבי נתניה שבכוונתה להשאיר את הגביע במועדון ועלתה ליתרון מהיר כשעד סיום המחצית כבשה בסך הכל חמישה שערים ללא מענה.

איציק גניש, יו”ר מחלקת הנוער

במחצית השנייה, ספגה הקבוצה, שער אחד אך כבשה ארבע נוספים וניצחה בסיומו של דבר בתוצאה 1:9 תוך תצוגה של כדורגל טוב ומהלכים יפים ברוב שלבי המשחק. יש לציין, כי מאז קיומו של הטורניר הקפידו קבוצות מכבי נתניה לזכות בו וכך קרה גם השנה בפעם השלישית ברציפות.

בסיום משחק הגמר נערך טקס חלוקת הגביעים המרגש שהחל בדבריו של נציג המועדון, עדי גופדה, שבירך את משפחת פרלמן ואת כל הקבוצות.

גופדה, דיבר על המסורת שהנחיל פרלמן ז”ל בחייו כאשר חינך דורות רבים של כדורגלנים במכבי נתניה ובנבחרות ישראל וכי זה סמלי שמדי שנה לומדת קבוצה אחרת על האיש והמסורת שבנה במועדון בו היה אחד מאבני היסוד החשובים ביותר.

לאחר מכן, נשא דברים יו”ר מחלקת הנוער, איציק גניש, שהזכיר את פועלו של פרלמן למען בני נוער ואת חשיבות קיומו של טורניר לזכרו של פרלמן, מדי שנה ובסיום איחל לכל הנוכחים חג פסח שמח לאחר מכן, אמר גניש; “אני מזמין את שחקן העבר עודד מכנס, אחד מגדולי השחקנים של מכבי נתניה לשאת דברים לזכרו של שמוליק פרלמן”.

מכנס, אמר; “מכבי נתניה היא מועדון גדול ואני שמח על המסורת שהחלה לפני שלוש שנים לקיים טורניר לזכרו של שמוליק פרלמן ועצם העובדה שמדי שנה, ילדים בני דור אחר לומדים על פועלו של פרלמן ז”ל היא מבורכת.

מכנס: אני שמח על המסורת שהחלה לפני 3 שנים לקיים טורניר לזכרו של פרלמן

יש כאן הרבה ילדים מוכשרים ואני בטוח שאת חלקם נראה בעתיד בקבוצות הבוגרות, תמיד תזכרו לעבוד קשה, כדי להצליח, כי זה מה ששמוליק פרלמן ז”ל לימד אותנו בגילאים הצעירים ביותר”.

בסיום שלב הנאומים נשא דברים צחי בנו של שמוליק פרלמן ז”ל, שאמר; “זה תענוג גדול עבורנו לראות את כל הילדים המוכשרים הללו היום ואני שמח שהמסורת לפיה מכבי נתניה זוכה בטורניר נמשכה גם השנה.

אבי, היה אומר שכשרון בלי עבודה – לא יביא להצלחה, עבודה בלי כישרון עשויה להביא להצלחה ואילו שילוב של עבודה וכישרון תביא למצב שבו השמים הם הגבול. תמשיכו ליהנות מהכדורגל ולעבוד קשה ותודה לכולכם”.

לאחר דברים אלו שזכו למחיאות כפיים מכל הנוכחים החל טקס הענקת הגביעים, כאשר אחד אחד הגיעו הקפטנים של הקבוצות וקיבלו את הגביע בהתאם למקום בו זכתה קבוצתם. שחקני מכבי נתניה שזכו בטורניר הניפו את הגביע ומיד לאחר קבלתו הגיעו לבני משפחת פרלמן ולחצו את ידיהם.

לאחר מכן, החלו לשיר שירי עידוד של מכבי נתניה ולרקוד יחד עם הגביע מה שריגש את כל הנוכחים ובמיוחד את בני משפחת פרלמן.

עוד על המאמן פרלמן ז”ל, בקישור הבא; שמואל פרלמן, מאמנה לשעבר של מכבי נתניה, הלך לעולמו בגיל 78

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן