כאן כפר יונה

כפר יונה: הממונה על מחוז מרכז במשרד הפנים, שיבח התנהלותה הכספית של מועצה

0
0

ד”ר שוקי אמרני לראש מועצת כפר יונה אפי דרעי ולמועצה המקומית; “התרשמתי לטובה מהפיתוח הרב ביישוב. כפר יונה, הוא יישוב בתנופת פיתוח מאד מאד רצינית ומשמעותית”.
כפר יונה: הממונה על מחוז מרכז במשרד הפנים, שיבח התנהלותה  הכספית של מועצה
כפר יונה: הממונה על מחוז מרכז במשרד הפנים, שיבח התנהלותה הכספית של מועצה

הממונה על מחוז מרכז במשרד הפנים, ד”ר שוקי אמרני, סייר בשבוע שעבר במועצה המקומית כפר יונה. לאחר הסיור נועד ד”ר אמרני עם ראש מועצת כפר יונה אפי דרעי והצוות הבכיר של המועצה. בדיון הציג ראש המועצה אפי דרעי את הנתונים הכספיים המרשימים של המועצה. אמרני, ציין לשבח את ההתנהלות הכספית; “אנו שמחים על כך שמועצת כפר יונה, נמצאת באיזון תקציבי מזה 4 שנים ואחוז המלוות שלה עומד על כ-40 אחוז בלבד מתקציבה, שהינו אחוז נמוך יחסית לרשויות אחרות ולתקנות המתירות 60 אחוז מלוות” – אמר ד”ר אמרני.

לאחר מכן, התקיים דיון על העיכוב בסלילת כביש 57 העוקף. על פי תוכניות המתאר הארציות, אמור כביש 57 המוביל כיום מצומת בית ליד לכביש 6, דרך כפר יונה, וישובים נוספים, להפוך לכביש פנימי 5713, אשר ישמש את תושבי כפר יונה, כאשר צומת בית ליד, יועתק כ 400 מטרים, צפונה וממנו יצא כביש עוקף 57 אשר יגיע עד סמוך לישוב בורגתא ובהמשך לכביש מס’ 6.

ראש המועצה אפי דרעי, ציין, כי; “סלילת הכביש מתעכבת בגלל התנגדות משרד הביטחון, וכי על הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז המרכז, שבראשה עומד אמרני לאשר את תוכנית סלילת הכביש, היות ובסמכותה לאשר זאת על אף ההתנגדויות”.

ד”ר אמרני, השיב, על הערתו של ראש מועצת כפר יונה, כי יקיים דיון דחוף בנושא, כדי לקדם את סלילת הכביש.

בסיום הביקור החמיא ד”ר אמרני לראש המועצה דרעי ולמועצה המקומית; “התרשמתי לטובה מהפיתוח הרב ביישוב. כפר יונה, הוא יישוב בתנופת פיתוח מאד מאד רצינית ומשמעותית”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן