אינטרנט חדשות

Google משיקה את IBA “פרסום תלוי עניין” – (Interest Based Advertising) בגרסת בטא

0
0

שיטת הפרסום תשייך תחומי עניין הגולשים בהתאם לתחומי השימוש שלהם ב-YouTube וברשת התוכן של Google וכך תאפשר לגולשים להיחשף לפרסומות הרלוונטיות לתחומי עניין אלו. בתוך כך, משיקה Google את Ads Preferences Manager – לבחור ולהרכיב פרופיל משלכם לתחומי עניין
Google משיקה את IBA
Google משיקה את IBA “פרסום תלוי עניין” – (Interest Based Advertising) בגרסת בטא

Google הכריזה היום (רביעי) על השקת בינלאומית של גרסת הבטא של IBA, פרסום תלוי עניין (Interest Based Advertising) ב-YouTube וברשת התוכן של Google (Google Content Network). שיטת הפרסום החדשה תאפשר למשווקים ולמפרסמים להעביר לגולשים את המסרים והפרסומות המתאימים להם ביותר, על פי תחומי עניין ובהתאמה לאתרים בהם הם מבקרים.

“פרסום תלוי עניין” יאפשר למפרסמים להציג פרסומות ברשת התוכן של Google וב-YouTube, לגולשים שביקרו בעבר באתר האינטרנט שלהם. לדוגמה, אם גולש בחן נעלי ספורט באתר לציוד ספורט באוגוסט, אותו אתר יוכל לשוב ולהציג לאותו גולש, במידה והוא בוחר בכך, פרסומות באתרים אחרים בנושא זה, גם בחודש דצמבר, כדי ליידע אותו על מכירת סוף העונה.

שיטת הפרסום החדשה, תאפשר לשייך את הגולשים לקטגוריות שונות של תחומי ענין בהתאם לשימוש שלהם ב-YouTube, וברשת התוכן של Google. גולשים אשר צופים בסרטונים על מכוניות ב-YouTube, לדוגמא, יוכלו לצפות באתרים שונים, יותר פרסומות, הקשורות למכוניות.

כחלק ממהלך זה Google משיקה את Ads Preferences Manager (מנהל העדפות פרסום) שמטרתו לאפשר לגולשים לבחור שלא לקבל פרסומות תלויות עניין או לחילופין, להסיר, לשנות ולהוסיף תחומי עניין שהוגדרו להם על סמך השימושים שעשו בעבר. כלי זה, יציג לגולשים בשקיפות את הדרך, שבה נבחרות עבורם הפרסומות ויאפשר להם לערוך, לנהל ולשלוט בדרך זו בשיוך הפרסום עד כדי יציאה מהשרות.

מאיר ברנד, מנכ”ל Google ישראל; “אנחנו מאמינים שפרסומות רלוונטיות הן מקור מידע חשוב שיכול לחבר אנשים למוצרים, לשירותים ולתכנים המעניינים אותם. אנו צופים שעם הזמן, יכולתנו להציג את הפרסומת הנכונה, לאדם הנכון, בזמן הנכון – תשתפר, תוך כדי בניית קטגוריות עניין נוספות בסיוע המשתמשים והמפרסמים שלנו”.

“פרסום תלוי עניין יסייע לאנשים לצפות און ליין בפרסומות רלוונטיות להן וייצר הזדמנויות עבור מפרסמים ומשווקים וכן יעזור לאתרים ליצור יותר הכנסות. בסופו של דבר – פרסום טוב יותר, הוא טוב יותר לכולם” – סיכם ברנד.

לתשומת לב הגולשים;

מנהל העדפות הפרסום יהיה זמין לכל המשתמשים החל מה-11 במרץ. המשתמשים יוכלו לגשת אליו בכתובת; www.google.com/ads/preferences מהדפדפן שלהם. ה-Ads Preferences Manager, יהיה זמין מיידית בשפות; אנגלית, צרפתית, איטלקית, גרמנית, ספרדית, הולנדית, שבדית, פינית, נורבגית ודנית, וכן שפות נוספות יהיו זמינות מספר שבועות לאחר מכן. המשתמשים, יראו את ה-Ad Preferences Manager ב-אנגלית עד שהשפה שלהם תהיה זמינה.

כל המפרסמים ברשת התוכן של גוגל, יוכלו לעדכן את מדיניות הפרטיות שלהם עד ה-8 באפריל 2009 וליידע את המשתמשים שהם עשויים לקבל פרסומות תלויות עניין באתרי האינטרנט שלהם.

בתחילת אפריל תתחיל בדיקת גרסת בטא קטנה של מפרסמים בארה”ב ואירופה, המיועדת לפרסום תלוי עניין ברשת התוכן של גוגל וב-YouTube. בחודשים שלאחר מכן, גרסת הבטה תורחב למפרסמים רבים יותר סביב ארה”ב, אירופה, המזרח התיכון ואסיה. עד סוף השנה, גוגל מקווה להפוך את הפרסום תלוי העניין לזמין לכל המפרסמים באמצעות AdWords.

כל המידע שיישלח לגוגל יאוחסן ב-Cookies אנונימיות ללא פרטים אישיים כגון שמות וכתובות. גוגל לא תעקוב אחר קטגוריות רגישות כגון; בריאות או נטיות מיניות בקטגוריות העניין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן