רדיו | טלוויזיה

ערוץ 10: שר התקשורת אריאל אטיאס, הציג פתרון למשבר

0
0

מתווה שר התקשורת לפתרון סוגיית ערוץ 10 הצגת ערבויות וביטחונות לעמידה במחויבויות התוכן מצד ערוץ 10 במהלך השנים הקרובות ◄ אטיאס: אני חש שחלה התקרבות משמעותית בעמדות הצדדים. ניתן יהיה להגיע עם מאמץ קל וגמישות, להסדר המניח את הדעת
ערוץ 10: שר התקשורת אריאל אטיאס, הציג פתרון למשבר
ערוץ 10: שר התקשורת אריאל אטיאס, הציג פתרון למשבר

שר התקשורת אריאל אטיאס נפגש היום (ראשון) ביחד עם ראשי משרדו, עם ראשי הרשות השנייה, נציגי הבעלים והנהלת ערוץ 10 כדי לנסות ולמצוא את המתווה הנכון והמתאים לפתרון הסוגיה, בדרכים אשר מקנה לו החוק. זאת לאחר שבימים האחרונים, פעל שר התקשורת מול ראשי הרשות השנייה, הנהלת ערוץ 10 ונציגי משרד התקשורת, על גיבוש מתווה לפתרון הסוגיה שנוצרה בעקבות החלטת וועדת הכלכלה בנושא אי הארכת זיכיון ערוץ 10.

המתווה אותו גיבש השר אטיאס, מדבר על עמידה של ערוץ 10 במחויבויות התוכן שלו המסתכמות ב- 70 מיליון שקלים לערך בהפקות תוכניות מסוגה עלית (ז’אנר עליון).

השר, הדגיש את חשיבות העמידה במחויבויות אלו שנועדה לספק לצרכנים, צופי הטלוויזיה, את התכנים אותם הם זכאים לקבל, ומצד שני, לשמור על עובדי תעשיית הטלוויזיה והקולנוע הישראלית (היוצרים) ועל עולם היצירה הישראלית. בין היתר, השר אטיאס, ציין את החשיבות בהגעה לפתרון בסוגיית חובות ההפקה בעולם הקולנוע, מול הרשות השנייה.

בכל אשר קשור למחויבויות הכספיות של “ערוץ 10” למדינה, המסתכמות ב-26 מיליון שקלים, סבור השר, כי ניתן להגיע להסדרים ולפריסה כספית, וזאת בהתייחס למשבר הכלכלי העולמי ולפגיעה בתעשיית השידורים שנגרמה בעטיו.
נציגי בעלי המניות ומנהלי ערוץ 10, גילו מצדם נכונות להתחייב להחזר המחויבויות בתחום התוכן באמצעות הצגת ביטחונות כספיים.

לדברי השר אטיאס; “אני חש שחלה התקרבות משמעותית בעמדות הצדדים. להערכתי, בדיאלוג שיתקיים במהלך היום, ניתן יהיה להגיע עם מאמץ קל משני הצדדים, להסדר המניח את הדעת, באיזונים הדרושים”.

ד”ר יחיאל שבי דובר משרד התקשורת, מסר, לפורטל Kan-Naim, כי; “במידה והצדדים יגיעו להסדר, יוכל שר התקשורת להגיש תקנות חדשות בנושא לוועדת הכלכלה, אשר תאפשרנה לצדדים להגיע באמצעות דיאלוג לפתרון הסוגיה, בשבועות הקרובים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן