ערן חדרה/ג.אולגה

עירוני חדרה שועטת לצמרת עם ניצחון שישי רצוף הפעם 1:3 על כפר שלם

0
0

חדרה/ג.אולגה הרשימה בניצחון חוץ והעפילה למקום השני אחרי עירוני נתיבות המצויה בכושר מדהים ◄ יפגשו במשחק המרכזי של ליגה א’ דרום, במחזור הקרוב על ראשות הטבלה – במחזור הבא נקבל פתרון לחידה, האם נתיבות תגדיל הפער או שחדרה תצמצם אותו
עירוני חדרה שועטת לצמרת עם ניצחון שישי רצוף הפעם 1:3 על כפר שלם
עירוני חדרה שועטת לצמרת עם ניצחון שישי רצוף הפעם 1:3 על כפר שלם

המובילות עירוני נתיבות ועירוני חדרה ניצחו בסוף השבוע (שישי) במסגרת המחזור ה-13 בליגה א’ דרום. המוליכה עירוני נתיבות, ניצחה בחוץ את הרביעית בטבלה הפועל נחלת יהודה בתוצאה 0:1 משער של אבי מלכה (דקה 29). כאשר עירוני “ערן” חדרה/ג.אולגה, העפילה אל המקום השני גם בזכות ניצחונה 1:3 על כפר שלם בשכונת התקווה (ניצחון שישי רצוף) וגם על חשבון מכבי קרית גת שאותה ניצחה בסופ”הש שעבר 0:1 משער של ניקו ולנסי (77). לעירוני חדרה ולקרית גת מספר נקודות זהה (24 נק’).

שחקני חדרה/ג.אולגה, עלו למגרש בשכונת התקווה, מול הפועל כפר שלם (מקום 12 מעל הקו האדום) תוך רצון עז להמשיך בתנופה ולשמור על פער סביר מהמוליכה המצוינת מהעיר נתיבות שאינה עוצרת. כבר שבוע שני שהחדרתים מופיעים ללא וואסים אגבריה המצוין שעבר השבוע לבני סכנין מליגת העל, אך נראה, כי הבלם החדש דני אסולין במשחקו השני בקבוצה התאקלם ועושה עבודה איכותית וטובה, זאת יחד עם הלאומי לשעבר גל פיבך בחלק האחורי של החדרתים והמשרים שקט וביטחון בעורף החדרתי.

דווקא המחצית הראשונה, הייתה שקולה ובינונית מאוד מבחינת שתי הקבוצות, הזדמנויות להבקעה כמעט ולא היו בכלל, המשחק היה עקר משערים ואפילו משעמם, למעט חצי הזדמנות לזכות החדרתים לא היו עוד אירועים מיוחדים ותוצאת המחצית הייתה בהתאם 0:0.

עופר סער

המחצית השנייה הייתה כבר “אופרה אחרת” לגמרי, שחקני חדרה/ג.אולגה, החלו לשלוט במגרש והטיבו להניע את הכדור מרגל לרגל, זאת כנראה לאחר שההערות והגערות של המאמן המצוין צחי תייר (Tzachy Thayer) בחדר ההלבשה במחצית המשחק עשו את שלהם.

◄ כרטיס אדום! בדקה ה-51, החטא ועונשו; המארחים מהפועל כפר שלם, לא השלימו עם יכולתם הפחותה מול חדרה ונותרו בעשרה שחקנים וזאת לאחר הרחקתו של פליקס חלפון הבינלאומי לשעבר שפגע בעופר סער בצורה ברוטאלית באגרופיו, התנהגות לא ראויה, שגרמה למהומה גדולה למספר דקות ואיימה לרע להפסיק את המשחק. עם חידושו פתחו החדרתים בלחץ שהלך וגבר באזור רחבת שערם המקומיים, התוצאה לא איחרה להגיע.

ניקולס ולנסי

◄ שער! 0:1 לעירוני חדרה, בדקה ה-66, היה זה ניקולס ולנסי, שהעלה את החדרתים ליתרון, לאחר שהבקיע בבעיטה בכדור טס שטוח מהפינה הימנית לשמאלית של שוער המקומיים, העתק מדהים לשער שכבש לפני כשבוע מול קרית גת.

◄ שער! 0:2 לחדרה, בדקה ה-78, והפעם מרגלי עידן דוד, החדרתי פרץ לעבר שער האורחים לאחר שהמקומיים, שרצו להשיג שוויון עלו להתקפה והפקירו את ההגנה.

◄ שער! 1:2, למארחת כפר שלם, בדקה ה-85, הצליחו שחקני כפר שלם, לצמק לאחר שבחרו להמר על כל הקופה, כדי לנסות ולחזור למשחק ואכן הצליחו במשימה מרגליו של אורן דיין.

עידן דוד

◄ שער! 1:3, לעירוני חדרה, בדקה ה-90, האורחת מהעיר חדרה, נתנה את אקורד הסיום בשער נוסף במסגרת תוספת הזמן מרגלי עופר סער, חרץ את גורל המשחק וקבע ראש חץ בצמרת הליגה של נתיבות ועירוני חדרה.

זאת לפני ההתמודדות המסקרנת, ביניהן, כבר במחזור הקרוב כאשר עירוני חדרה/ג.אולגה, נכנסה בעקבות ניצחונה המרשים חזק לתמונת העלייה לליגה הלאומית! השתיים, נתיבות וחדרה, יפגשו במשחק המרכזי של ליגה א’ דרום, לקרב “ראש בראש” במחזור הקרוב על ראשות הטבלה – במחזור הבא נקבל פתרון לחידה, האם נתיבות תגדיל את הפער או חדרה/ג.אולגה תצמצם הפער.

◄ הרכב עירוני “ערן” חדרה/ג.אולגה; נמרוד כהן, גל פיבך, דני אסולין, רועי ישראלי, גל מנשה, הראל מלכה, גיא כהן, קובי טרקה, אבישי אטיאס, עידן דוד ועופר סער. כן שיחקו: ניקולס ולנסי, אמיר טמניהר, אליעז שושן.

<!–TabIroniEranGivat-OlgaHadera_k-n_01-02-09_01.htm–>

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן