אינטרנט חדשות

כנס האינטרנט השנתי 2009: Inter Style Net – “החיים ב-NET מסביב לשעון”

0
0

איגוד האינטרנט הישראלי יקיים כנס האינטרנט ה-13 ב–2-3 במרץ 2009 ◄ בין המרצים: מייקל אייזנברג, בועז דולב, חמי פרס, רולי אליעזרוב, מומו לירן, ג’ונתן אפשטיין, ארז פרלמוטר, מר יוסי מטיאס, מנהל המו”פ של “Google ישראל” ועוד
כנס האינטרנט השנתי 2009: Inter Style Net -
כנס האינטרנט השנתי 2009: Inter Style Net – “החיים ב-NET מסביב לשעון”

מתי בפעם האחרונה הזמינו אתכם ל-Net around the clock?, כ-1,500 משתתפים, מתחומי האינטרנט, העסקים, המשפטים, קרנות הון סיכון, כלכלה, הממשל, האקדמיה – והשנה גם מעולם ה-Gaming – ייקחו חלק בכנס האינטרנט ה-13 של איגוד האינטרנט הישראלי, “Inter Style Net – החיים ב-NET מסביב לשעון”.

הכנס יתקיים בתאריכים 2-3 במרץ 2009, במרכז הכנסים Avenue שבקרית שדה התעופה (AirPort City) שליד שדה התעופה ע”ש בן גוריון, ויכלול את כל הנושאים החמים שעומדים על סדר היום המקוון, ביניהם: צרכנות ברשת, Mobile Internet, בחירות מקוונות, הכול רייטינג? – מודלים עסקיים ברשת, מחקרים עכשוויים באינטרנט, Cloud Computing ותחום שלם של “משחקים ברשת” – טכנולוגיות, תרבות, מנועי צמיחה והכנסות ממשחקים כחלק מכנס Gameis שמתארח ע”י איגוד האינטרנט הישראלי.

בין המרצים ביום הראשון של הכנס ניתן למצוא את מר מייקל אייזנברג, מייסד שותף של סקופ ושותף מנהל בקרן בנצ’מרק, מר בועז דולב, מנהל תחום ממשל זמין בממשלה, מר חמי פרס, מייסד ומנהל קרן ההון סיכון פיטנגו, מר רולי אליעזרוב, יזם שותף ונשיא חברת גיגיה, מר מומו לירן, מנכ”ל אריקסון ישראל בע”מ, מר ג’ונתן אפשטיין, מנכ”ל דאבל פיוז’ן, מר ארז פרלמוטר, לשעבר – סמנכ”ל פיתוח עסקי ב”קסמבה”, מר יוסי מטיאס, מנהל המו”פ של “גוגל ישראל” (Google) ועוד. המרצה האורח השנה הוא מר דיוויד רוזנבלט, סגן נשיא ב-“גוגל” והאחראי על מערך הפרסום הגלובלי של החברה.

היום השני של הכנס, יוקדש לסדנאות ל”אנשי המקצוע של תעשיית האינטרנט” ובמהלכו יועברו הדרכות מקצועיות על ידי מומחים מחו”ל ומהארץ בנושאים: הרשת הסמנטית (Semantic web) על ידי אורח מחו”ל, מר ליאנג יו, מחבר הספר “מבוא לרשת הסמנטית”; IPV6 וסדנא מקצועית וחווייתית בנושא “עולמות וירטואליים”.

האירועים:

תאריך: 2-3.3.2009
שם: כנס האינטרנט 2009: החיים ב-NET
מקום: מרכז הכנסים Avenue שבמתחם שדה התעופה
פרטים: יוקדש לנושאי אינטרנט בתחום הון, מידע ופנאי עם מושבים בנושאי משפט, צרכנות, בחירות ומשחקים – כחלק ממושבי אירוע GameIS שמתארח במסגרת הכנס. במקביל למושבים תיערך תערוכת משחקי מחשב מקוונים.
עלות: בין 200 ל-500 שקלים. הנחות לסטודנטים ולחברי האיגוד. לפרטים נוספים ורישום: לחץ כאן.

איגוד האינטרנט הישראלי

איגוד האינטרנט הישראלי – השלוחה הישראלית של איגוד האינטרנט הבינלאומי. הינו גוף בלתי תלוי הפועל ללא מטרת רווח למען התפתחות והטמעת האינטרנט כתשתית טכנולוגית, מחקרית, חינוכית, חברתית ועסקית בישראל.

במסגרת זו, לוקח האיגוד חלק פעיל בתהליכים השונים של קבלת ההחלטות המעצבות את פני האינטרנט בארץ ומייצג את ישראל במסגרות בינלאומיות בעלות חשיבות רבה לקביעת עתיד האינטרנט.

נשיא האיגוד: רימון לוי.

לאתר אינטרנט: איגוד האינטרנט הישראלי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן