נתניה עיר ירוקה

נתניה: מנהל מקרקעי ישראל הוציאו מכרז להקמת מלון בעיר ימים בשיטת “הבניה הירוקה”

0
0

ראש העיר נתניה, עניינה את דונאלד טראמפ ומייקל דזרד בביקורה במיאמי, באפשרות להקמת מתחם מלונות טראמפ ב”עיר ימים-נתניה” אלה הצהירו, כי כאשר תתפנה קרקע למלונאות הם ישמחו לגלות בה עניין, כמו זה של איוונה טראמפ בתו דונאלד טראמפ בביקורה בארץ
נתניה: מנהל מקרקעי ישראל הוציאו מכרז להקמת מלון בעיר ימים בשיטת
נתניה: מנהל מקרקעי ישראל הוציאו מכרז להקמת מלון בעיר ימים בשיטת “הבניה הירוקה”

מנהל מקרקעי ישראל הוציא (שלשום) מכרז ענק להקמת מלון בן 710 על שטח בן כ – 50 דונם בשכונה החדשה המוקמת בימים אלה בדרום מערב נתניה – “עיר ימים”. המדובר במלון מפואר ברמת איכות “דה-לקאס” שיוקם על 8 קומות שיכלול חדרי שינה, מרכז נסים, אולמות, אטרקציות תיירותיות ושירותי חוף לנופשים.

בתנאי המכרז הושת דגש מיוחד על כך שהמלון יבנה במסגרת עקרונות “הבניה הירוקה”.

המלון יבנה בצורה כזו שיהיה מדורג לכיוון הים ולכל היותר 50% מסך מקומות החנייה ייבנו כחנייה עילית מקורה. נודע, כי המכרז ינעל ביום ה– 29.03.2008 בשעה 12:00 בצהריים.

כזכור בחודש מרץ 2006, נפגשה הגב’ מרים פיירברג-איכר ראש עיריית נתניה עם המשקיעים דונאלד טראמפ ומייקל דזרד בעיר מיאמי, פלורידה שבארה”ב, ועניינה אותם באפשרות להקמת מתחם מלונות טראמפ ב-“עיר ימים-נתניה”.

אלה לא התמחקו מתשובה ישירה והצהירו מצדם, כי כאשר תתפנה קרקע למלונאות הם ישמחו לגלות בה עניין, כמו זה של איוונה טראמפ בתו טראמפ בביקור הבזק האחרון שלה בישראל באחרונה.

דונאלד טראמפ הוא איש עסקים ויזם בנייה בולט בארצות הברית שהקים את תאגיד “טראמפ” העולמי. הוא ידוע בעיקר בזכות הקמת מגדלים רבים ברחבי ארצות הברית ובעיר ניו יורק בפרט אשר נושאים את שמו, שהפך למותג עולמי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן