חוף הכרמל

חוף הכרמל: לראשונה, נחנכה תחנת מד”א אמבולנס

0
0

האמבולנס משויך לארגון מד”א אזור כרמל, משמש נקודת הזנקה לאזור חוף הכרמל וימוקם במרכז הביטחון של חוף הכרמל שמכיל כיבוי אש, משטרה קהילתית וכלל גורמי הביטחון.
חוף הכרמל: לראשונה, נחנכה תחנת מד
חוף הכרמל: לראשונה, נחנכה תחנת מד”א אמבולנס

רגע היסטורי לחוף הכרמל, לראשונה, הוקמה בחוף הכרמל תחנת אמבולנס. זאת לאחר שמעולם לא הייתה בחוף הכרמל תחנת מד”א וזמן הגעת האמבולנס לישובי חוף הכרמל ארך בין 15 דקות ל-35 דקות.

בעקבות הקשר החם עם קהילת ניו האמפשיר שנוצר ביוזמת אורן קנטר יו”ר השותפות, ערכו נציגי הקהילה ביקור בישובי חוף הכרמל לפני כשלוש שנים ונדהמו לגלות, כי בכל חוף הכרמל אין תחנת מד”א, בהבינם את החשיבות והצורך בשירותי עזרה ראשונה בחוף הכרמל, החליטה משפחת סינגר לתרום מחצית שווי אמבולנס ובתנאי שהקהילה היהודית בניו האמפשייר תשלים את המחצית השנייה של העלות ובכך גויסה כל קהילת ניו האמפשייר למטרה החשובה.

האמבולנס, הגיע לארץ כבר בשנת 2006 ועם הגיעו החלה המועצה האזורית בדיונים עם מד”א על מנת להסדיר את הקמת התחנה, במקביל ובמימון הקהילה היהודית ב”ניו האמפשייר”, הכשירה המועצה צוותים מקצועיים, קיימה קורסים למפעילי אמבולנס, וגייסה מתנדבים לצורך תפעול התחנה.

האמבולנס משויך ל-מד”א אזור כרמל, משמש נקודת הזנקה לאזור חוף הכרמל וימוקם במרכז הביטחון של חוף הכרמל שמכיל כיבוי אש, משטרה קהילתית וכלל גורמי הביטחון.

הדס ירקוני מעין הוד ומרים כהן מניר עציון, מתנדבות במד”א חוף הכרמל

בטקס השקה מרגש בשיתוף משפחת סינגר אמר כרמל סלע, ראש המועצה, כי; “חשיבות קיצור זמן ההגעה מהווה לעיתים את ההבדל שבין הצלת חיים לבין אובדנם.

כולי תיקווה שהאמבולנס ישמש לתרגול ולווי טיולים ולא אירועי אמת, אולם אני סמוך ובטוח שבמידה ויידרש ימלאו המתנדבים המפעילים את האמבולנס את תפקידם במלא החשיבות והמקצועיות.

לצורך הפעלה שוטפת של האמבולנס אנו נדרשים למספר מתנדבים רב ככל הניתן. אני קורא לכל תושבי המועצה אשר מעוניינים ורוצים לקחת חלק בעשייה התנדבותית לפנות אלינו ולתרום למען הקהילה”.

משה בן שלום, מרכז את הנושא מטעם המועצה, תושב ניר עציון ונהג אמבולנס במד”א, אמר, כי מיד עם הגיעו הוקפץ לאירוע בישוב עתלית והגיע לאירוע תוך 2.5 דקות, עוד באותו יום פינה פצועים בתאונה בכביש 4 וכן טיפל באירוע התקף לב בניר עציון וזו רק דוגמא ליום פעילות שגרתי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן