חוף הכרמל

חוף הכרמל: מועדון נוער חדש בקיבוץ נוה ים בהיקף 220 אלף שקלים

0
0

מנהל אגף מוניציפאלי, במועצה האזורית חוף הכרמל; יש בכוונתנו להסדיר את מועדוני הנוער בכל הישובים, עד כה הסדרנו מועדונים בצרופה, דור, עין הוד, עתלית, מגדים, נחשולים, גבע כרמל, בית חנניה, עין איילה, מעיין צבי, בת שלמה ומושב הבונים
חוף הכרמל: מועדון נוער חדש בקיבוץ נוה ים בהיקף 220 אלף שקלים
חוף הכרמל: מועדון נוער חדש בקיבוץ נוה ים בהיקף 220 אלף שקלים

המועצה אזורית חוף הכרמל חנכה אמש (רביעי) את מועדון הנוער החדש בנוה ים בהיקף 220 אלף שקלים. המועדון, יהווה כתובת עבור בני הנוער בישוב במסגרת החינוך הבלתי פורמאלי בשעות אחר הצהריים והערב. בטקס ברכו ראש המועצה, רבקלה אוחנה- חברת מליאת המועצה, הורי הנוער והילדים. המועדון הוקם בתוך מבנה ששימש בעבר חדרי קיטור של הקיבוץ ומכבסה.

קיבוץ נווה ים, הוקם בשנת 1939, על ידי אנשי תנועת הנוער גורדוניה מעפילים. הקיבוץ נמצא כ-20 קילומטר דרומית לעיר חיפה, וממוקם על קו החוף. בחוף נווה ים, נמצא גייזר מפורסם, שניתן לראותו בפעולה כאשר הים סוער. מערבית לנווה ים נמצא אי התמנון, אשר שמו ניתן לו מהתמנונים הנמצאים בקרבתו.

ראש המועצה האזורית כרמל סלע, אמר; “אני רוצה להודות לקהילת נוה ים שהיו שותפים וסייעו למעמד זה, אני רואה חשיבות רבה בטיפוח מועדוני הנוער שיהוו מקום בילוי, למידה והעשרה. קהילה בריאה היא מקור כוחו והגשמת חזונו של היחיד. אנו שואפים להסדיר את כל מועדוני הנוער בישובים ולבסס את חיי הקהילה בכל ישובי חוף הכרמל”.

לדברי משה אלזרע מנהל אגף מוניציפאלי, במועצה האזורית חוף הכרמל; “יש בכוונתנו להסדיר את מועדוני הנוער בכל הישובים, עד כה הסדרנו מועדונים בישובים; צרופה, דור, עין הוד, עתלית, מגדים, נחשולים, גבע כרמל, בית חנניה, עין איילה, מעיין צבי, בת שלמה ומושב הבונים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן