כאן רמת השרון

רמת השרון: העירייה תחלק מאות קופסאות אוכל מפלסטיק לתלמידי כיתות א’

0
0

המטרה לבטל השימוש בשקיות הניילון המזיקות לסביבה ◄ הקופסאות יחולקו בתחילת שנת הלימודים ◄ הפרויקט החל אשתקד בעקבות פנייה של תלמידת כיתה ו’ אל ראש העיר – יוזמה שזכתה לתגובות חמות ולהיענות גדולה מצד התלמידים והוריהם
רמת השרון: העירייה תחלק מאות קופסאות אוכל מפלסטיק לתלמידי כיתות א’
רמת השרון: העירייה תחלק מאות קופסאות אוכל מפלסטיק לתלמידי כיתות א’

בעקבות הצלחת הפרויקט אשתקד: בימים אלה המחלקה לאיכות הסביבה בעיריית רמת השרון נערכת לחלוקת מאות קופסאות אוכל מפלסטיק לתלמידי כיתות א’ ברמת השרון. חלוקת קופסאות האוכל תחל עם תחילת שנת הלימודים בחודש ספטמבר הקרוב.

מדובר בהמשך ליוזמה “נפרדים משקיות הניילון” בגני הילדים משנת הלימודים אשתקד, שנועדה לבטל את השימוש בשקיות הניילון מטעמי שמירה על הסביבה – יוזמה שזכתה לתגובות חמות ולהיענות גדולה מצד הילדים בעיר רמת השרון והוריהם.

כידוע, מדי שנה נצברים כמויות ענק של שקיות ניילון ברחבי הארץ. השקיות שהפכו חלק בלתי נפרד מחיינו, מזיקות לסביבה. השימוש הרב בשקיות ניילון גורם לזיהום שטחים פתוחים ופגיעה בחי ובצומח. לא זאת בלבד, אלא שחלקן היחסי של השקיות בפסולת גדול, ומכיוון שאינן מתכלות – הן שורדות באתרי הפסולת מאות שנים.

היוזמה המבורכת נולדה אשתקד ע”י יערה השלוני תלמידת כיתה ו’ מבית הספר “קריית-יערים” בעיר רמה”ש אשר הגתה את הרעיון והגיעה אל לשכתו של ראש העיר איציק רוכברגר במטרה להמליץ לו על הפרויקט שנועד לשמור על איכות הסביבה.

במסגרת הרעיון של יערה אותו אימצה העירייה, חולקו קופסאות אוכל מפלסטיק בגני הילדים במטרה לעודד את הפסקת השימוש בשקיות ניילון שפוגעות באיכות הסביבה.

איציק רוכברגר ראש עיריית רמת השרון, ציין; “מדיניות העירייה הינה לפעול ולהטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה כבר מגיל צעיר. אני גאה בתלמידי בתי הספר ברמת השרון ואנו דואגים להם במהלך השנה למגוון פעילויות העשרה ולחיזוק ערכי החינוך הסביבתי, מיחזור ושמירה על הטבע”.

כמו כן, במסגרת הפרויקט יועברו לילדים תכנים העוסקים באיכות הסביבה, מיחזור וטבע במטרה לעודד את הילדים למעורבות ועשייה ולהעניק להם ערכי חינוך סביבתי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן