אייבי נתן (1927- 2008) בליבנו לנצח

הארכיון האישי של אייבי נתן ב”גבעת חביבה” יפתח לציבור בימי האבל

ארכיון אייבי, ייפתח לציבור הרחב במהלך ימי האבל על מותו בארכיון מאות תצלומים, מסמכים, ומכתבים המתעדים את פעולתו ההתנדבותית של אייבי, בארץ וברחבי העולם. יש בו גם קטעי עיתונות, סרטי הקלטה של שידורי תחנת הרדיו בהפעיל - "קול השלום", ספרייתו האישית, ומזכרות ממפגשיו עם מנהיגים בעולם
0
0
הארכיון האישי של אייבי נתן ב"גבעת חביבה" ייפתח לציבור הרחב במהלך ימי האבל על מות
אייבי נתן על רקע אוניית קול השלום

ולזכרו של אייבי נתן, יוקם בגבעת חביבה מרכז של גופי התנדבות ישראליים בסמינר גבעת חביבה (בין צומת עירון לקיבוץ מענית בסמוך לואדי ערה ולכביש 6) מופקד בשמונה השנים האחרונות ארכיונו האישי של אייבי נתן, “ספן השלום”, שנפטר אמש.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בארכיון אלפי פריטים ביניהם: תצלומים ומכתבים המתעדים את פועלו, סרטי הקלטה וקול משידורי “קול השלום”, ספרייתו האישית, וחלקים מהאונייה- הגה, מצפן ואביזרי השידור.

הארכיון הועבר בשלמותו לטיפול ומשמרת בארכיון “השומר הצעיר – יד יערי” בראשית שנת 2000, בסיוע ידידו המסור של אייבי, הנרי אלקסלסי (חבר קיבוץ עין השופט).

אלקסלסי, הכריז כי כעת, לאחר מותו של אייבי, יוקם ב-גבעת חביבה מרכז התנדבות שיאגד ארגוני התנדבות ישראלים- זכר חי לחייו ועשייתו בארץ ובעולם של “ספן השלום”.

הארכיון האישי של אייבי נתן ב

בארכיון מאות תצלומים, מסמכים, ומכתבים המתעדים את פעולתו ההתנדבותית של אייבי, בארץ וברחבי העולם.

יש בו גם קטעי עיתונות, סרטי הקלטה של שידורי תחנת הרדיו בהפעיל – “קול השלום”, ספרייתו האישית, ומזכרות ממפגשיו עם מנהיגים בעולם, עם ילדים ופשוטי עם להם סייע במצוקתם, והם השיבו לו באהבתם. בארכיון גם חלקים מ”אוניית השלום”: הגה האונייה, המצפן, ואביזרי השידור.

ארכיון אייבי, נתן יהיה פתוח לציבור בכל ימי האבל ולאחריו. עובדי “יד יערי” יעמדו לרשות המבקרים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן