חוף הכרמל

המועצה האזורית חוף הכרמל מצאה פתרון לאמהות לאחר “החופש הגדול” – קייטנה עבורן

0
0

שוש אלזרע מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים וקהילתיים: “מטרתה של הפעילות היא להעניק לעסוקות בהורות אינטנסיבית במהלך כל השנה ובעיקר בחופש הגדול מנוחה והפוגה מכל טרדות היומיום”.
המועצה האזורית חוף הכרמל מצאה פתרון לאמהות לאחר
המועצה האזורית חוף הכרמל מצאה פתרון לאמהות לאחר “החופש הגדול” – קייטנה עבורן

התחלתם לספור את הימים של החופש הגדול לאחור? המועצה האזורית חוף הכרמל, המחלקה לשירותים חברתיים וקהילתיים פתחה קייטנה ייחודית לאימהות. הקייטנה תחת הסיסמא; “חופש, פינוק והעשרה… גם לך מגיע!” היא תמשך שלושה ימים בין התאריכים 7.9.08 – 9.9.08 במלון נחשולים אשר בקיבוץ נחשולים, עבור אמהות שזקוקות לחופש לאחר “החופש הגדול” והמתיש.

הקייטנה תכלול מגוון סדנאות מיוחדות לאמהות כגון; קלפים שנוגעים בנפש, הכרות עם עצמי ועם האחר דרך קלפים, סדנת עיסוי משפחתי וחשיבות המגע במשפחה במטרה להקנות מיומנויות עיסוי, העלאת הדימוי העצמי של ילדינו, סדנת העצמה באמצעות הקשבה, סדנת להיות בשמחה ועוד.

כרמל סלע ראש המועצה האזורית חוף הכרמל; “אם יש עבודה מתישה מאד, הרי שהיא להיות הורה במשרה מלאה. לאחר חופשת קיץ כה ארוכה, החלטנו להעניק להורים קייטנה ייחודית להרגעות והעצמה אישית”.

שוש אלזרע מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים וקהילתיים, במועצה; “מטרתה של הפעילות היא להעניק לעסוקות בהורות אינטנסיבית במהלך כל השנה ובעיקר בחופש הגדול מנוחה והפוגה מכל טרדות היומיום”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן