חוף הכרמל

חוף הכרמל המועצה האזורית הוכרזה בעלת תואר רשות איתנה 2008

0
0

המועצה חוף הכרמל היא היחידה שעברה תהליך של איחוד רשויות עם רשות מקומית (עתלית) והגיעה לאיזון תקציבי מלא ● דני אדלר, גזבר המועצה: “זה הוא חלק ממטרות המועצה לשמור על האיזון התקציבי ולהשתפר תמידית במתן השירותים המוניציפאלים”.
חוף הכרמל המועצה האזורית הוכרזה בעלת תואר רשות איתנה 2008
חוף הכרמל המועצה האזורית הוכרזה בעלת תואר רשות איתנה 2008

שר הפנים מר מאיר שטרית, העניק את התואר רשות איתנה לשנת 2008 למועצה האזורית חוף הכרמל על ניהול אחראי של המערכת הכספית והתקציבית של הרשות. התואר רשות איתנה לשנת 2008 ניתן לרשיות אשר עומדות בכל הפרמטרים של ניהול כספי תקין בין היתר, ללא שיעור גרעון, שיעור הוצאות שכר מוניציפאלי אינו עולה על 30%, ניהול ארגוני תקין, מערך השירותים שהמועצה מעניקה ועוד.

מתן התואר מעניק למועצה האזורית חוף הכרמל הקלות בחובת הדיווח במסגרת פעילות הרשות כגון; תקציב המועצה, שכר, עובדים והיקף כ”א, ערבויות, מדיניות ארנונה, חוקי עזר ועוד.

כרמל סלע

מועצת חוף הכרמל הינה המועצה היחידה מבין כל הרשיות שהוסמכו לתואר ושעברה תהליך של איחוד רשויות. איחוד הרשויות עם היישוב עתלית העניק משמעויות רבות למציאות החדשה שנוצרה.

לדברי כרמל סלע ראש המועצה; “השנה ישמנו במועצה האזורית קיצוצים משמעותיים בהוצאות ובכך יעלנו את המערכת. שמחתי לקבל את פרס שר הפנים, הדבר מעיד על מועצה עצמאית וחזקה המסוגלת לספק שרות הטוב לתושביה תוך כדי שמירה על איזון תקציבי”.

לדברי דני אדלר, גזבר המועצה; “זה הוא חלק ממטרות המועצה לשמור על האיזון התקציבי ולהשתפר תמידית במתן השירותים המוניציפאלים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן