קיבוץ

ראשי התנועה הקיבוצית: ירי המרגמות הוא מציאות חדשה ביישובי הגדר – המיגון קריטי לחיי החברים

0
0

ברגיל ושור, אמרו את הדברים לאחר ביקור תנחומים בכפר עזה אצל משפחתו של ג’ימי קדושים, חבר הקיבוץ שנהרג מפגיעת פצצת מרגמה שנורתה משטח רצועת עזה • “יישובי עוטף עזה מהווים חומת מגן לישראל ולא ייתכן שתושביהם יאלצו להמתין שנים למיגון דירותיהם למען ביטחונם”.
ראשי התנועה הקיבוצית: ירי המרגמות הוא מציאות חדשה ביישובי הגדר - המיגון קריטי לחיי החברים
ראשי התנועה הקיבוצית: ירי המרגמות הוא מציאות חדשה ביישובי הגדר – המיגון קריטי לחיי החברים

ראשי התנועה הקיבוצית, גברי ברגיל וזאב (ולוולה) שור קראו לממשלת ישראל להשלים את עבודות מיגון בתי התושבים בכל יישובי עוטף עזה. השניים אמרו זאת לאחר ביקור תנחומים שערכו ב-קיבוץ כפר עזה, אצל משפחתו של ג’ימי קדושים, חבר הקיבוץ שנהרג מפגיעת פצצת מרגמה שנורתה משטח רצועת עזה.

בביקור השתתף יואב מרגלית, ראש צוות טיפול תנועתי בצרכים חברתיים של קיבוצי עוטף עזה. שכנו של קדושים ומרכז המשק עד לאחרונה דודי דורון, סיפר על האירוע הטרגי, ראש מועצת שער הנגב ורכזת אגף הרווחה במועצה סקרו את המצב בקיבוצים השכנים לאור התגברות ירי המרגמות.

ברגיל ו-שור הוסיפו, כי; “ירי המרגמות לשטח ישראל מעמיד את התושבים במציאות בה לא נשמעת התרעה על ’נפילה’ צפויה ולכן מיגון בתים הוא קריטי לביטחון התושבים”.

עוד הוסיפו בקריאתם ל-שרי הממשלה, כי; “יישובי עוטף עזה מהווים חומת מגן לישראל ולא ייתכן שתושביהם יאלצו להמתין שנים למיגון דירותיהם למען ביטחונם”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן