חוף הכרמל

עתלית מישובי חוף הכרמל דימתה נפילת סקאד

0
0

זהו אירוע הסימולציה אשר הונחת על המועצה האזורית חוף הכרמל ע”י פיקוד העורף • המלחמה בלבנון חשפה אותנו לבעיות קשות בעורף, שבעיקרן בעיות ארגון פיקוד ושליטה. יש מציאות בה אנחנו חיים וצריך להיות ערוכים אליה
עתלית מישובי חוף הכרמל דימתה נפילת סקאד
עתלית מישובי חוף הכרמל דימתה נפילת סקאד

המועצה האזורית חוף הכרמל, דימתה נפילת טיל מסוג סקאד בישוב עתלית, זאת במסגרת התרגיל הגדול שנערך ברחבי הארץ במטרה לבחון ולשפר את ההיערכות והמענה בעורף המדינה ברמה הלאומית והמערכתית, כחלק מהפקת הלקחים של מלחמת לבנון השנייה.

ביום שלישי ה-8.04.08, בשעה 10:00, נשמעו צופרי האזעקה בכל רחבי הארץ, הפעילה המועצה חוף הכרמל נוהל חירום אשר במסגרתו נשלחו הודעות לחברי ועדת מל”ח ומנהלי מחלקות לכל עובדי המועצה להגיע למרכז הביטחון.

בשעה 10:20, הכריז כרמל סלע ראש המועצה האזורית חוף הכרמל על נפילת טיל בישוב עתלית, דווח על הרוג אחד, שישה פצועים, שישה לכודים ושישים נפגעי חרדה.

מיד פתח צוות בראשות ראש המועצה חפ”ק בישוב עתלית אשר בדק את נושא המקלוט, פינה את כל התלמידים וילדי הגנים, הכין ציוד לפינוי צירי הגעה לצוותי חירום והביא מים במיכלים לתושבי השכונה.

מחלקת הרווחה הקימה צוות מיוחד לטיפול בנפגעי חרדה וקשישים, דוברת המועצה הפעילה את מרכז המידע ומחלקות המועצה עברו לעבודה מלאה מממרכז הבטחון.

תרגיל החירום נערך בכל רחבי הארץ ב-251 רשויות בישראל, לצד הממשלה והקבינט, גורמי חירום והצלה, צבא, מערכת החינוך וארגונים ציבוריים ופרטיים.

כרמל סלע ראש המועצה; “מלחמה לבנון השניה” חשפה אותנו לבעיות קשות בעורף, שבעיקרן בעיות ארגון פיקוד ושליטה. יש מציאות בה אנחנו חיים וצריך להיות ערוכים אליה. השלב הבא הוא הפקת לקחים ויישומם לקראת התרגיל הבא שיתקיים באוגוסט”.

רס”נ רונן ברגר נציג פיקוד העורף; “עלינו לסמוך על המועצה ולא לחכות לצבא ולרשויות. אני שמח על התרגיל שגרם לנו לעבוד בשיתוף פעולה מלא, מלקחי התרגיל יש לחזק את הקשר עם פיקוד העורף”.

תלמידי בתי הספר בעתלית מישובי חוף הכרמל, מדמים נפילת סקאד וצועדים לעבר המקלט

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן