חוף הכרמל

אוצרות בישובי חוף הכרמל לקראת חגיגות ה-60 למדינת ישראל

0
0

דן חמיצר, יוזם הפרוייקט; “מדובר במיזם עליו עבדנו במשך שנתיים • כרמל סלע ראש המועצה; חוף הכרמל עשירה באתרי מורשת, קרב ואתרי טבע ייחודיים. כחלק מתוכניות אירועי ה60, בחרנו להזמין את כל מדינת ישראל לחוף הכרמל ולחשוף את יופייה וייחודה באמצעות חג המטמון
אוצרות בישובי חוף הכרמל לקראת חגיגות ה-60 למדינת ישראל
אוצרות בישובי חוף הכרמל לקראת חגיגות ה-60 למדינת ישראל

המועצה האזורית חוף הכרמל בשיתוף מרכז המועצות האזוריות, בנק לאומי, גלי צה”ל, רשת, מעריב, דן חמיצר וצה”ל מגישים, את “חג המטמון הלאומי”. במסגרת אירועי ה-60 למדינת ישראל בחוף הכרמל יתקיים בחול המועד פסח (יום ג’ 22 באפריל) חג המטמון הלאומי בסימן החיבור המיוחד שבין העם והצבא.

האירוע נבנה סביב מאות רשויות מקומיות בארץ ובו ידרשו המתמודדים לפצח כתב חידה הדורש ידע על אזור מסוים, בין היתר על חוף הכרמל, על ההיסטוריה של ישובי ישראל ומורשת צה”ל.

כל מתמודד בוחר אזור חיפוש ומקבל את חידת “סימני הדרך”, בימים הקרובים יפורסמו בעמודי החדשות של מעריב מקבצי “תמונות רמז” של כל אתרי היעד בעזרתם יוכל המתמודד לפצח ולמצוא את שתי מילות האוצר המסתתרות ברחבי המועצה האזורית חוף הכרמל.

את פתרון שתי מילות האוצר שולחים באמצעות הודעת טקסט למספר; 1948, כאשר הזוכה בהתמודדות הגמר הטלוויזיונית “אחד נגד מאה” בהפקת “רשת” יזכה בפרס של 250.000 שקלים מתנת בנק לאומי.

חג המטמון הלאומי – לקראת חגיגות ה-60 למדינת ישראל

כרמל סלע ראש המועצה האזורית; “חוף הכרמל עשירה באתרי מורשת, קרב ואתרי טבע ייחודיים. כחלק מתוכניות אירועי ה60 למדינה, בחרנו להזמין את כל מדינת ישראל לישובי חוף הכרמל ולחשוף את יופיים וייחודם באמצעות חג המטמון. אני מזמין את כל תושבי חוף הכרמל להצטרף למשחק ולייצג אתנו בגמר הגדול.

דן חמיצר, חידונאי וסופר ישראלי תושב עין הוד שיזם והקים את הפרוייקט; “מדובר במיזם עליו עבדנו במשך שנתיים. היה חשוב לחבר את הסיסמה הנושנה והנשכחת- כל העם צבא שבזכותה אנו חיים כאן, להוויה העכשווית, לחדש מעט את החיבור שבין ארץ, עיר, צבא במובן הקלאסי של המושג. כי הרי כל הוויותינו במדינה הזו קשורה לשלושת המרכיבים…”.

חמיצר, מוסיף; “החיבור ל-רשויות המקומיות היה ניסיון ראשון מסוגו לחבר את כל האינטרס הערכי של כולם וליצור משחקים נפרדים לצבא ולתושבים ולשאר הגופים והחברות. ב-חוף הכרמל יש לפחות 7-7 אוצרות שנמצאים באזורנו”.

__________

• עוד מידע ניתן למצוא באתר: Metatron-live.com

• צילום; קובי מנורה אתר – שפ”מ

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן