חוף הכרמל

חוף הכרמל רושמת ירידה של 36% בהיקף הגניבות

0
0

נצ”מ אורי מור יוסף מפקד מג”ב צפון; למרות הירידה, לא ננוח על זרי הדפנה נרחיב את הפעילות ברמה המרחבית כדי להוריד את רמת הפשיעה • כרמל סלע ראש המועצה האזורית חוף הכרמל; “אני שמח לראות את הנתונים העולים מן הדו”ח הם בהחלט מורגשים בשטח
חוף הכרמל רושמת ירידה של 36% בהיקף הגניבות
חוף הכרמל רושמת ירידה של 36% בהיקף הגניבות

בשנת 2007 נרשמו 44 אירועים של גניבות חקלאיות במועצה האזורית חוף הכרמל. העבירות הבולטות ביותר הם; גניבת בע”ח, גניבות ציוד וטרקטורים. מניתוח בדיקה שביצע מגב צפון, נמצא, כי מסתמנת ירידה של 36% בסך העבירות. מגמת הירידה היא מגמה מתמשכת, כאשר בשנת 2006 דווח על 68 אירועי פשיעה.

עוד עולה מהדו”ח, כי בנושא התפרצויות לדירה, קיימת ירידה של 42% לעומת השנה שעברה, כאשר בשנת 2007 דווחו 49 אירועים ובשנת 2008 דווחו 29 אירועים בלבד.

נצ”מ אורי מור יוסף מפקד מג”ב צפון, אמר, כי; “למרות הירידה, לא ננוח על זרי הדפנה נרחיב את הפעילות ברמה המרחבית כדי להוריד את רמת הפשיעה.”

כרמל סלע ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, הגיב; “אני שמח לראות את הנתונים העולים מן הדו”ח הם בהחלט מורגשים בשטח. אנו מאמינים, כי איכות חיינו תלויה בתחושת מוגנות ובטחון. סה”כ באזור 144 תושבים מתנדבים ל-יחידת המתמידים” – הדבר מעיד על עבודה והיקף אינטנסיבי בשיתוף התושבים”.

גל יזרעאלי קב”ט המועצה התריע על תופעת טרקטורונים משתוללים על חופי הים ומסכנים את הנופשים בחוף. וביקש את סיוע המשטרה באכיפה מוגברת למיגור התופעה.

כמו כן, נתבקש מפקד מג”ב להשלים את תקן ניידת ל-שיטור קהילתי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן