תיאטרון | הצגות

נתניה: בכורה ל”קלפנים” הצגתו החדשה של התיאטרון העירוני

0
0

בתום ההצגה, זכה צוות השחקנים המוכשר וכן אנשי ההפקה ובראשם יהודית אנושי, רכזת התיאטרון, מי שייסדה ומלווה את התיאטרון העירוני נתניה מאז הקמתו – למחיאות כפיים סוערות • ראש העיר נתניה, שיבחה בדבריה את התיאטרון העירוני; “מהווה מקור גאווה לעיר נתניה”
נתניה: בכורה ל
נתניה: בכורה ל”קלפנים” הצגתו החדשה של התיאטרון העירוני

במעמד ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, הממונה על החינוך, עו”ד מנדי וויס, ראש מינהל החינוך, תרצה גרינפלד, מ”מ מנכ”ל היכל התרבות, בני אפרים וחברי המועצה אדיר בנימיני, עקיבא יצחקי, חיים פרידריך ובוריס צירולניק הועלתה בראשית השבוע (שני) הצגתו החדשה של התיאטרון העירוני נתניה; “קלפנים” אותה כתב טל אייזן על פי מחזהו הנודע של ניקולאי גוגול, בבימויו של דור פלס המנהל האמנותי ובימאי הבית של התיאטרון העירוני נתניה, בעשור האחרון.

הצגתו החדשה של התיאטרון העירוני, עוסקת בקבוצת שחקניות מוכשרות ורעבות ללחם שנאלצת למצוא פרנסה בדרכים לא מקובלות. ההזדמנות מגיעה כאשר שחקן קלפים המנסה להוריד פרופיל לאחר עבודה מוצלחת שביצע, מגיע למקום הנידח בו הן שוהות.

המפגש בינו לבין השחקניות/שחקנים יוצר פוטנציאל הזדמנויות כלכלי, המחייב את כולם למיצוי מלוא יכולותיהם ומיומנותם.

העלילה הנרקמת, הופכת את המציאות על פיה. “בדיוק” אומרים בהיכל התרבות; “כמו בתיאטרון משובח”.

בתום ההצגה, זכה צוות השחקנים המוכשר וכן אנשי ההפקה ובראשם יהודית אנושי, רכזת התיאטרון, מי שייסדה ומלווה את התיאטרון העירוני נתניה מאז הקמתו – למחיאות כפיים סוערות.

מגן דהרי, חבר המועצה בנימיני, ראש העיר מרים פיירברג-איכר

כהמשך ישיר – זכו “אמנים בראשית דרכם” למלגות מידיהם של ראש העירייה מרים פיירברג-איכר וחבר המועצה אדיר בנימיני, יוזם הרעיון.

מקבלי המילגות הם אמנים בראשית דרכם בתחומי הכתיבה – (פרוזה ושירה) בתחומי המחול והקולנוע.

פיירברג-איכר ראש העירייה, שיבחה בדבריה את התיאטרון העירוני, המהווה לדבריה “מקור גאווה לעיר נתניה”, לגב’ יהודית אנושי “שהאמינה כל השנים, כי פרויקט כזה יכול לקרום עור וגידים” וכמובן לכל חברי המועצה שכיבדו את המעמד ו”מגלים אכפתיות ומעורבות” – לשון ראש העיר.

צילומים: רן אליהו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן