תוכנה | חומרה

60 אלף מורים יקבלו נורטון אנטי וירוס 2008 של סימנטק כחלק מפרויקט מחשב נייד לכל מורה

0
0

התרומה של סימנטק הינה למשך 4 שנים • מנהל הפרויקט של החברה: “יוזמה חשובה מאוד עבור ישראל, ופרויקט בו סימנטק גאה לתמוך. מורים משתמשים באינטרנט ככלי חשוב בתכנון שעורים, מחקר ותקשורת, ועם המספר הגדל של איומים מקוונים, תוכנת אבטחה טובה הנה הכרחית”.
60 אלף מורים יקבלו נורטון אנטי וירוס 2008 של סימנטק כחלק מפרויקט מחשב נייד לכל מורה
60 אלף מורים יקבלו נורטון אנטי וירוס 2008 של סימנטק כחלק מפרויקט מחשב נייד לכל מורה

שישים אלף מורים בישראל יקבלו את תוכנת נורטון אנטי וירוס 2008 של סימנטק, כחלק מפרויקט מחשב נייד לכל מורה בישראל. הפרויקט שאותו יזמה עמותת “אתנה”, יספק חינם מחשבים ניידים למורים בישראל מדגם פוג’יטסו סימנס, כאשר כל מחשב יגיע מותקן מראש עם תוכנת נורטון אנטי וירוס 2008 של סימנטק. במסגרת הפרוייקט, תתרום סימנטק 300 תוכנות נורטון אנטי וירוס 2008 ואת שאר התוכנות תספק סימנטק לעמותה במחיר מוזל.

אורי בן-ארי, יו”ר עמותת “אתנה” – מחשב נייד לכל מורה בישראל, אומר; “מטרת הפרויקט הנה לצמצם את פערי הידע הטכנולוגי בין מורים ותלמידים, ובכך להגדיל את ביטחונם העצמי של המורים ומומחיותם במיחשוב ובאינטרנט. אנו משיקים את הפרויקט באזור הדרום ונרחיב אותו לכל חלקי המדינה. היעד שלנו הוא שעד שנת 2012 לכל מורה בישראל יהיה מחשב נייד” – מציין בן-ארי.

ארז מור, מנהל מכירות למגזר הביתי, אזור הים התיכון בסימנטק, ומנהל הפרויקט של החברה, אומר; “פרויקט מחשב נייד לכל מורה בישראל הנו יוזמה חשובה מאוד עבור ישראל, ופרויקט בו סימנטק גאה לתמוך. מורים משתמשים באינטרנט ככלי חשוב בתכנון שעורים, מחקר ותקשורת, ועם המספר הגדל של איומים מקוונים, תוכנת אבטחה טובה הנה הכרחית”.

נורטון אנטי וירוס 2008 של סימנטק הנו פתרון אבטחה מוביל המספק למשתמשים גלישה מאובטחת באינטרנט, הגנה נגד וירוסים, תולעים ותוכנות ריגול.

_________

סימנטק הנה מובילה גלובלית בפתרונות תשתיות, המאפשרת לעסקים וצרכנים להיות בעלי אמון בעולם מקושר. החברה עוזרת ללקוחות להגן על תשתיותיהם, מידע ואינטראקציות על ידי אספקת פתרונות תוכנה ושירותים המטפלים בסיכונים לאבטחה, זמינות, תאימות וביצועים. לסימנטק, שהמטה שלה ממוקם בקופרטינו, קליפורניה, יש פעילויות ביותר מ-40 ארצות. מידע נוסף זמין בכתובת: www.symantec.com

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן